افشاگری‌های بهت‌آور و شوکه‌کننده درباره بریتنی اسپیرز



بریتنی اسپیرز،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
مستند "کنترل بریتنی اسپیرز" نشان می‌دهد که به ویژه پس از برگزاری جلسه دادگاه جنجالی اسپیرز در ماه ژوئن، رفتارهای پیچیده‌تری با این ستاره پاپ شده است.

به گزارش ایران آرت، مستند "کنترل بریتنی اسپیرز" (Controlling Britney Spears) نیویورک تایمز که دنباله‌ای غافلگیرکننده برای "لکه‌دار کردن بریتنی اسپیرز" (Framing Britney Spears) بود و جمعه شب از شبکه FX پخش شد، جزئیات تازه‌ای از زندگی پرحاشیه خواننده پاپ فاش کرد. قسمت قبلی مستند جنبش "بریتنی را آزاد کنید" را در کانون توجه قرار داد و باعث شد که پیشرفت‌های سریع‌تری در روند کناره‌گیری پدر بریتنی از سرپرستی قانونی دخترش که از سال ۲۰۰۸ آغاز شده بود صورت بگیرد.

 

این مستندها به مقاله افشاگرانه "نیویورکر" و مستند جدید "بریتنی علیه اسپیرز" (Britney vs. Spears) که سه‌شنبه هفته گذشته منتشر شد می‌پیوندند که مسائل بهت‌آورتری پیرامون زندگی خواننده فاش می‌کنند، اما مستند "کنترل بریتنی اسپیرز" نشان می‌دهد که به ویژه پس از برگزاری جلسه دادگاه جنجالی اسپیرز در ماه ژوئن، رفتارهای پیچیده‌تری با این ستاره پاپ شده است.

 

"لیز دی" تهیه‌کننده و "سامانتا استارک" کارگردان مستند هفتاد دقیقه‌ای "کنترل بریتنی اسپیرز" با چندین منبع مختلف از جمله افرادی که وظیفه داشتند امنیت خواننده را تأمین کنند در ارتباط بوده‌اند.

 

اگرچه سرپرستی جنجالی اسپیرز حول محور پدرش "جیمی اسپیرز" می‌چرخد، اما در این مستند اتهامات رسوایی‌آوری به کمپانی‌های "ترای استار اسپورتس اند اینترتینمنت" که وظیفه رسیدگی به امور تجاری خواننده را دارد، و کمپانی امنیتی "بلک باکس" که از مدت‌ها قبل با اسپیرز همکاری می‌کند وارد شده است. منابع مستند ادعا می‌کنند که این کمپانی‌ها تلاش کرده‌اند زندگی خصوصی اسپیرز را به شکلی زیر نظر بگیرند که ارتباطی به سلامت روان او نداشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------