آلبوم انفرادی یکی از اعضای ‌BTS منتشر می‌شود/ جی‌هوپ ساز جدایی زد



گروه BTS،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
پس از اعلام انحلال موقت فعالیت گروه موسیقی کره‌ای «BTS»، حالا یکی از اعضای این گروه، از انتشار آلبوم انفرادی خود خبر داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از بیلبورد، «جی هوپ» از اعضای این گروه موسیقی کی پاپ اعلام کرد، آلبوم انفرادی خود را با عنوان «Jack In The Box» در تاریخ  ۱۵ جولای (۲۴ تیر) منتشر خواهد کرد.

 

این نخستین آلبوم کامل و انفرادی است که یکی از اعضای گروه موسیقی «BTS» منتشر می‌کند.

 

این گروه موسیقی در نهمین سالگرد فعالیت خود اعلام کردند برای تمرکز بر حرفه انفرادی خود نیاز به استراحت و توقف دارند و پس از مدتی قوی‌تر از قبل باز خواهند گشت.

 

کمپانی هایپ که مدیریت این گروه کره‌ای را بر عهده دارد نیز اعلام کرده این گروه منحل نشده و آن‌ها به صورت گروهی و یا انفرادی به کارشان ادامه خواهند داد و در این دوره توقف اعضای گروه بیشتر بر کارهای فردی خود تمرکز خواهند داشت.

 

گروه کره‌ای بی تی اس (BTS) که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد، متشکل از هفت عضو است که در زمان تاسیس گروه، همگی نوجوان بودند. این گروه توانسته‌ موفقیت‌های زیادی را به ثبت برساند و در سطح جهانی شهرت زیادی به دست آورد. بی تی اس بیش از یک میلیارد دلار از طریق محتوایی که در فضای مجازی بارگذاری می‌کند و نیز فروش آلبوم هایش به دست آورده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------