آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ذوق سام اصغری از ازدواج با بریتنی اسپیرز/ نمی‌توانم باور کنم او همسر من است



سام اصغری و بریتنی اسپیرز،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
بازیگر و مدل ایرانی درباره ازدواجش با بریتنی می‌گوید: سورئال بود. تصور می‌کردیم که به داستان‌های افسانه‌ای شبیه شود و شبیه شد.

به گزارش ایران آرت، سام اصغری در یک مصاحبه تلویزیونی از ازدواج «سورئال» خود با «بریتنی اسپیرز» ستاره پاپ گفت. اصغری که ۹ ژوئن در مراسمی با اسپیرز ازدواج کرد در اولین مصاحبه تلویزیونی‌اش به برنامه «صبح به‌خیر آمریکا» می‌گوید هنوز نمی‌تواند باور کند که همسر این خواننده شده است: «او شگفت‌انگیز است. حالش خیلی خوب است. او زن من است.» او اضافه می‌کند: «سورئال بود. تصور می‌کردیم که به داستان‌های افسانه‌ای شبیه شود و شبیه شد.»

 

اصغری می‌گوید: «ما فقط ۵۰-۷۰ نفر را دعوت کرده بودیم. فقط می‌خواستیم جشن بگیریم و همین کار را کردیم.»

 

این مراسم نزدیک به هفت ماه پس از آزادی اسپیرز از سرپرستی جنجالی پدرش برگزار شد. این ستاره پاپ از سال ۲۰۰۸ مدیریت مالی زندگی‌اش را به پدرش «جیمی اسپیرز» سپرده بود. اصغری در پاسخ به این پرسش که «همسر» نامیدن اسپیرز چه حسی دارد می‌گوید: «هنوز باور نمی‌کنم. همسر شدن را هنوز باور نمی‌کنم.»

 

اصغری که به زودی در فیلم «صندلی داغ» (The Hot Seat) مقابل «مل گیبسون» دیده خواهد شد، در ادامه می‌گوید: «به من توجهی نمی‌شد تا اینکه همسرم به من پلتفرمی داد، بنابراین همیشه قدردانش هستم. اما نباید این حقیقت را فراموش کرد که من سخت کوشیده‌ام و پیش از آن بازیگری می‌کردم. قدر هر فرصتی که به دست می‌آورم را می‌دانم و واقعاً سعی می‌کنم در مورد هر اتفاقی مثبت فکر کنم.»

 

اصغری اضافه می‌کند: «رابطه با کسی که چنین دستاوردهایی داشته، و در سنین کودکی اتفاقات عالی زیادی تجربه کرده، من را به این درک می‌رساند و در مورد چیزهای کوچک یا بزرگی که به دست می‌آورد درس‌های زیادی به من می‌آموزد.» او در پایان به این برنامه می‌گوید: «می‌خواهم فرزندان آینده‌ام خوشبخت باشند، و بگویند: «پدر من چنین انسانی بوده. می‌خواهم مثل پدرم باشم.» در پایان عمر، می‌خواهم کارنامه باشکوهی داشته باشم، اما مهم‌تر از آن، می‌خواهم عزیزانم، فرزندانم، همسرم به من افتخار کنند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------