آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

مجری ممنوع‌التصویر صدا و سیما در شبکه تلویزیونی پرسپولیس



مجری ممنوع‌التصویر صدا و سیما در شبکه تلویزیونی پرسپولیس,رضارشیدپوردرشبکه تلویزیونی پرسپولیس

مجری ممنوع‌التصویر صدا و سیما در شبکه تلویزیونی پرسپولیس

دیروز در حالی خبر راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اختصاصی باشگاه پرسپولیس به روی خط خبرگزاری‌ها رفت که محمد رویانیان از رضا رشیدپور مجری مشهور و ممنوع‌التصویر صدا و سیما به عنوان یکی از مجریان اصلی این شبکه نام برد.

محمد رویانیان با اعلام خبرهای فوق می‌افزاید: مدیر این شبکه نیز انتخاب شده و آقای رضا رشیدپور از مجریان با سابقه سیما ما را در این زمینه همراهی خواهند کرد. می‌توانیم از این طریق خدمتی دیگر به هواداران ارائه کرده و برای درآمدزایی نیز تمهیداتی اندیشیده‌ایم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا رضا رشیدپور بعد از مدت‌ها غیبت در برنامه‌های تلویزیونی چه برنامه‌ای برای شبکه اختصاصی پرسپولیس دارد و باز هم اجراها و برنامه‌های جنجالی پیشین خود را خواهد داشت یا خیر؟ رضا رشیدپور اینبار نه با یک شبکه عمومی و یا یک شبکه ورزشی که با یک شبکه تلویزیونی خاص یک تیم پرطرفدار سر و کار دارد که قرار است برنامه‌های این شبکه صرفا ورزشی و مختص پرسپولیس باشد.

حضور رضا رشیدپور در این شبکه می‌تواند مقدمه‌ای برای بازگشت این مجری توانا به تلویزیون دولتی ایران باشد.

مدیر عامل پرسپولیس از پخش برنامه‌های پرسپولیس TVدر آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در فاز اول روزی دو ساعت برنامه پخش می‌شود و به زودی طبق قرارداد منعقده برنامه‌های پرسپولیس TVبه روزی 9 ساعت افزایش خواهد یافت.

شبکه پرسپولیس TVروی هاتبرد، فرکانس 11137، سیمبل ریت 27500، اف ای سی 4/3 قابل دریافت است و در حال حاضر نشان (لوگو) در این شبکه نمایش داده می‌شود.

سیمرغ

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------