شتر سواری یک ستاره هالیوودی در دوبی +تصاویر



اخبار فرهنگی هنری - شتر سواری یک ستاره هالیوودی در دوبی +تصاویر

پاریس هیلتون که نوه کنراد جونیور است، در ۱۷ فوریه ۱۹۸۱ در شهر نیویورک به دنیا آمد و از همان بدو تولد در ناز و نعمت پرورش یافت.

"پاریس هیلتون" نوه هتلدار مشهور تصاویر جالبی از سفر اخیرش به دوبی در فضای مجازی منتشر کرد. پاریس 32 ساله یکی از وارثان " هیلتون" موسس سلسه هتلهای " هیلتون" در دنیاست. او که برای انجام یک سفرکاری در دوبی حضور داشت با بیان این که به شترها علاقه زیادی دارد در صحراهای این کشور به شترسواری پرداخت و تصاویرش را در اینترنت برای هواداران قرار داد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پاریس هیلتون

 

این ستاره مشهور 32 ساله هالیوودی که دوستی دیرینه ای با " کیم کارداشیان" مشهور دارد دارای گذشته ای سیاه و پر حاشیه از روابط جنسی باز و متعدد تا انتشار نوارهای ویدئویی روابط نامشروعش میباشد.

 

وی حتی در معرض اتهام به فروش فیلمهایش برای کسب درآمد بود که با تکذیب این مسئله گفته بود دارای ثروتی عظیم است و نیازی برای کسب درآمد از این راه ندارد. او یکی از ورثه " هیلتون" مشهورترین هتلدار زنجیره ای قرن است که علاوه بر هتلهایش خط تولید پوشاک و عطر نیز دارد و واقعا دختر ثروتمندی به حساب می آید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پاریس هیلتون

 

 بیوگرافی پاریس هیلتون:

جد پاریس، کنراد نیکولسون هیلتون بود که اولین هتلش را در سال ۱۹۱۹ خرید و همان نخستین حلقه هتلهایی زنجیره ای شد.
کنراد اولین هتل هیلتون را در سال ۱۹۲۵ در دالاس واقع در ایالت تگزاس بنا کرد و خیلی زود هیلتون به نخستین هتل زنجیره ای تبدیل شد که در دو سوی آمریکا گسترش یافت.


آقای هیلتون الگوی تجاری خود را روی مسافران کاسبکار متمرکز کرد که می خواستند یکی دو شب در یک شهر به قصد تجارت بمانند و شبها سرگرم شوند. این ایده چنان موفق از کار درآمد که آقای هیلتون به یکی از ثروتمندترین مردان دنیا تبدیل شد.وی همچنین چند اقامتگاه صاحب نام دیگر را خرید، از جمله: فرانسیس دریک در سانفرانسیسکو، والدورف آستوریا در نیویورک و پالمر هاوس در شیکاگو.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پاریس هیلتون

 

آقای هیلتون در سال ۱۹۵۷ زندگینامه خود با عنوان "مهمان من باش" را منتشر کرد و سپس به تامین بودجه بورس، رشته مدیریت رستوران و هتلداری کنراد هیلتون را در  "دانشگاه هوستون " همت گمارد.
بعد از کنراد هیلتون، پسرش بارون زمام اداره شرکت را به دست گرفت. کنراد در سال ۱۹۷۹ جان سپرد و بخش عمده ثروتش را برای بنیاد خیریه خود به نام بنیاد کنراد نیکولسون هیلتون به ارث گذاشت.
یک پسر دیگر وی به نام کنراد جونیور ملقب به "نیکی"اولین شوهر الیزابت تیلور، هنرپیشه سابق هالیوود بود. این زوج در اوایل دهه ۱۹۵۰ ازدواج کردند.


زندگی هالیوودی پاریس هیلتون:

  پاریس هیلتون  که نوه کنراد جونیور است، در ۱۷ فوریه ۱۹۸۱ در شهر نیویورک به دنیا آمد و از همان بدو تولد در ناز و نعمت پرورش یافت.وی در نوجوانی به پای ثابت میهمانی های اشرافی در نیویورک و لس آنجلس تبدیل شد و خیلی زود بخاطر انتخاب لباس و رفتار غریبش توجه رسانه های شکارچی ستارگان نوظهور را جلب کرد.

اخبار فرهنگی هنری - پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------