"رحمت شاسی"دیگر مایه ننگ کاراکترهای"پایتخت"نیست!



اخبار , اخبار فرهنگی, هومن حاجي عبداللهي

حاجي عبداللهي در نقش رحمت شاسي شخصيت فردي نوكيسه را ارائه داد و حضورش در پايتخت نسبت به بسياري از نقش هاي فرعي سریال پررنگ تر شده است.

با توجه به اينكه در برنامه «رنگين كمان» صدا پيشه هستيد، تأثير بازي در پايتخت را بر حضور در «رنگين كمان» يا بالعكس را تا چه حد مي بينيد
- به نظرم هيچ ربطي يكديگر ندارند، چرا كه من در اينجا بازي مي كنم و  در رنگين كمان نحوه كار متفاوت است. در كل هميشه فعاليت هاي رسانه اي مختلفي دارم، اما بازيگري در اولويت من است و از انجام هر فعاليتي كه مانع حضور در بازيگري شود امتناع مي كنم.


پس پيشنهاد براي بازي در سريال هاي ديگر را مي پذيريد يا اينكه مثل نسرين نصرتي تنها در پايتخت بازي خواهيد داشت؟
- ببينيد! من با وجود اينكه به بازيگري علاقه خاصي دارم، اما برايم مهم است در هر كاري براي بازيگري حضور پيدا نكنم. خانم نصرتي هم با توجه به اينكه پايتخت حرف اول را در تلويزيون ايران مي زند، تصميم درستي گرفته اند. اگر بازي در سريال و فيلم سينمايي قوي با نقشي تأثير گذار پيشنهاد شود، چرا نپذيرم.


محسن تنابنده به عنوان سرپرست نويسندگان كمتر شخصيت هاي جديد را به شكل برجسته وارد قصه مي‌كند، اما نقش رحمت شاسي پررنگ تر از قبل شده، علت را در چه عاملي مي بينيد؟
- به هر حال بايد آنقدري نقش را در قصه بگذاريم كه براي مردم جذاب باشد. تنابنده شخصيت هاي جديد ديگري مثل بائو و بيژن را وارد قصه كرده كه خوشبختانه مردم آن ها را دوست داشتند. رحمت شاسي به خاطر محبوبيتي كه در بين مردم پيدا كرد، حضور بيشتري در قصه دارد. من در پايتخت 3 به خاطر تولد فرزندم 8 قسمت بيشتر حضور نداشتم، اما محسن تنابنده براي ادامه پايتخت از من براي حضور مستمر قول گرفت.


رحمت در قصه پايتخت4 به نحوي بي دليل سعي ميكند با نقي و خانواده آنها رابطه نزديك تري داشته باشد، با وجود اينكه ديگر مسئله حضور هما در شوراي شهر كه براي رحمت مهم بود با توجه به آنچه در قسمت هاي ابتدايي سريال مي بينيم رفع شده. اين نزديك شدن چگونه توجيه مي‌شود؟
- ببينيد! اين آدم آنقدر بد نام بود كه فاميل ها خودشان را از او دور مي كردند، اما نكته جالب قصه در اين است كه همين انسان كه حضورش باعث ننگ خانواده بود، به بطن خانواده وارد مي‌شود و به آن ها كمك مي‌كند. محسن تنابنده و آقاي مقدم سعي بر اين دارند كه هيچ انساني در سریال چرك و سياه نباشد و در نهايت شيريني هايي از دل هر نقش ديده شود؛ به ويژه نقش هايي كه به خاطر جذابيت نزد مردم ، تصميم به حضور بيشتر آن ها در قصه را داشتيم؛ از جمله رحمت.


به نظرتان ساخته شدن سريال پايتخت5 كار درستي است؟ و شرایط برای تولید آن مهیاست؟
- هر بار كه سريال را بازي مي كنم، تا آخرين قسمت نگران اين هستم كه بازخورد نهايي مردم چگونه است و آيا همچنان به ادامه سريال علاقه دارند؟ هربار مي بينم كه مردم همچنان به ديدن پايتخت اشتیاق دارند و قصه براي آنها تازگي دارد. تا زمانيكه قصه براي مردم جذابيت دارد، بايد سري هاي ديگرش هم ساخته شود.


به نظرتان براي ساخت سري هاي بعدي سريال بايد چه مواردي را مورد توجه قرار داد؟
- در رابطه با اين مسئله پاسخي نمي دهم، چون در تخصص من نيست و مسئولیت اصلی به عهده آقاي تنابنده و مقدم است. همه چيز سريال در ذهن اين دو نفر سمت وسو مي گيرد.


درباره ساير برنامه هاي رمضان امسال چه نظري داريد؟
- قسمت هايي از سريال هاي ديگر مانند«گاهي به پشت سر نگاه كن» و«دردسرهاي عظيم2» را ديدم و خوشحالم كه مردم آن دو سريال را هم دوست داشتند. یك قسمت از «ماه عسل» را هم ديدم كه دوست داشتم. همه تلاش کرده بودند و نتیجه هم خوشبختانه مورد قبول مردم هم بوده است.
اخبار فرهنگی - بانی فیلم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------