آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

جیسون موموا از کجا سر برآورد؟!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, جیسون موموا

به گزارش بانی فیلم،  سر و صدا و موفقیت مالی چشمگیر «مرد دریایی» جدیدترین فیلم کمیک بوکی جهان همان طور که پیش بینی می شد، جیسون موموا بازیگر نقش اصلی این فیلم را در مرکز توجهی وسیع قرار داده و رسانه ها از هر سو به این هنرپیشه قدبلند و قوی هیکل ۳۹ ساله متولد هاوایی و تبعه آمریکا روی آورده اند تا از مردی بیشتر بدانند که به رغم جثه بزرگ و ورزشکاری اش دستی در نویسندگی و تهیه فیلم های سینمایی هم دارد.

البته موموا در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در دو فیلم ترکیبی کمیک استریپی نیز نقش «Aquaman» را ایفا کرده بود اما فیلم فعلی اولین مرتبه ای را به تصویر کشیده که موموا و مرد دریایی در قلب فیلمی قرار دارند که فقط پیرامون آنها است و امثال بت من و سوپرمن و کاپیتان آمه ریکا بر سر وی سایه نیانداخته اند.

موموا سابقه بازی در سریال های تلویزیونی خیالی و حادثه ای «استارگیت آتلانتیس» و «بازی تاج و تخت» طی سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ را هم دارد و در سینما هم در بازسازی «کنان پربر» در سال ۲۰۱۱ به جای آرنولد شوارتزنگر بازیگر سرشناس و اتریشی الاصل فیلم اریژینال انجام وظیفه کرد. موموا به سال ۲۰۱۴ در فیلم «راهی به پالوما» وظایف توامان نویسندگی متن، تهیه کنندگی و کارگردانی را هم برعهده داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------