آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

مراحل فنی «مشت آخر» مهدی فخیم‌زاده تمام شد/ اکران در سال ۹۸



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مهدی فخیم زاده

فیلم سینمایی «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم زاده و تهیه کنندگی سید حامد حسینی با پایان مراحل فنی آماده اکران در سال ۹۸ شد.

حامد حسینی تهیه کننده «مشت آخر» درباره آخرین وضعیت تولید این فیلم سینمایی به  صبا گفت: مراحل فنی فیلم به پایان رسیده و با ثبت قرارداد با پخش کننده درانتظار زمان مناسبی برای اکران هستیم.

 وی افزود: اولویت ما این است که «مشت آخر» در زمانی اکران شود که در شأن مهدی فخیم زاده باشد زیرا او پس از سال ها دوری از سینما، فیلم سینمایی ساخته و باید اکران خوبی داشته باشیم.

به گفته وی، در حال حاضر موقعیت اکران خوب نیست و به همین دلیل سال ۹۸ را برای اکران «مشت آخر» در نظر گرفته اند.

حسینی با اشاره به اینکه نظیر «مشت آخر» را چندین سال است در سینمای ایران نداشته ایم، توضیح داد: با توجه به تخصص مهدی فخیم زاده و مولف بودن او در کارهای اکشن، به نظرم فیلمی بسیار جذاب را در سینمای ایران شاهد خواهیم بود.

او در پایان درباره زمان اکران نیز اذعان کرد: پیش بینی ما این است که مخاطب «مشت آخر» را دوست خواهد داشت چون سال هاست همانند آن را در سینما ندیده است. موقعیت طنز و اکشن فیلم در عین داشتن داستان، فیلم جذابی را به وجود آورده است.

فیلم سینمایی «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم زاده و تهیه کنندگی سیدحامد حسینی از اول خرداد در تهران مقابل دوربین رفت. این نوزدهمین فیلم فخیم زاده در مقام کارگردان است که نگارش فیلمنامه آن را نیز خودش برعهده داشته‌ است.

در این فیلم گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری همراه با خود مهدی فخیم زاده به ایفای نقش پرداخته اند.

علیرضا زرین دست به عنوان مدیر فیلمبرداری، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، عباس رستگارپور مدیر صدابرداری و محمد گل افشار به عنوان طراح گریم با این فیلم همکاری دارند.

آخرین ساخته مهدی فخیم زاده در سینما فیلم «هم نفس» با بازی رویا نونهالی، مریلا زارعی، ناصر آقایی و خود وی بود که سال ۸۲ روی پرده رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------