آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

زمان اکران فیلم شکارچیان روح ساخته «جِیسون بیتمن» مشخص شد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم شکارچیان روح

کمپانی سونی زمان اکران فیلم «شکارچیان روح» ساخته «جِیسون بیتمن» را دهم جولای ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرد.

 به گزارش فارس ،  ۱۰ روز پس از اینکه کمپانی سونی اعلام کرد که «جیسون ریتمن» قرار است کارگردانی سری بعدی فیلم «شکارچیان روح» را برعهده بگیرد، تاریخ اکران آن را به سال ۲۰۲۰ موکول کرد.


جالب اینجاست که فیلم اولی و اصلی «شکارچیان روح» را «ایوان» پدر جیسون ریتمن، کارگردانی کرده و «بیل ماری» «هارولد رامیس» «دن آیکروید» «ارنی هادسن» «ریک مورانیس» و «سیگورنی ویوِر» در آن ایفای نقش کرده‌اند و حالا نسخه دوم و دنباله این فیلم به پسر خانواده رسیده است.

داستان فیلم در مورد شخصیتی به نام «پیتر ونکام» با بازی بیل ماری است که سرپرست یک تیم «پارا روانشناس» است که به شغل احضار روح در شهر نیویورک روی می‌آورند.

این فیلم در سال ۱۹۸۴ توانست ۲۴۲ میلیون دلار در آمریکا و ۲۹۵ میلیون دلار در سطح جهان فروش داشته باشد که در دوران خود رکورد پرفروش‌ترین فیلم کمدی را ثبت کرد.

در سری دوم این فیلم «جیسون ریتمن» به همراه «گیل کنان» فیلم‌نامه را نوشته‌اند. فیلم‌برداری این پروژه از تابستان آغاز خواهد شد و از هنرمندان جوان بهره‌ خواهند گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------