فیلمبرداری «آنابل ۳» به اتمام رسید



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلمبرداری آنابل3

ساخت و فیلمبرداری قسمت سوم فیلم وحشتناک «آنابل» یکی از موفق‌ترین آثار سینمای وحشت طی سال‌های گذشته به اتمام رسید و این پروژه هم اکنون وارد مرحله پس از تولید شده است.

 به گزارش میزان، براساس آخرین اخبار «آنابل سه» باز هم به کارگردانی «گری دابرمن» و نویسندگی مشترک «گری دابرمن» و جیمز وان است.ساخته شده و در تاریخ ۳ جولای سال ۲۰۱۹ اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را توسط برادران وارنر و نیو لاین سینما آغاز می‌کند.

 

فیلم سینمایی «آنابل ۲» ساخته "دیوید سندبرگ" نسبت به نسخه اول افت فاحشی از لحاظ فروش داشت و حالا سازندگان نسخه سوم امیدوارند که موفقیت آنابل یک را تکرار کنند.

 

داستان فیلم از روی عروسکی واقعی به نام آنابل الهام گرفته شده و پس از سینمایی عروسک قاتل موفق‌ترین فیلم با این موضوع است. در این نسخه پس از مرگ غم انگیز کودک خانواده، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا دختران زیادی را به فرزندی قبول کنند و همین عاملی می‌شود تا به واسطه یکی از همین دختران آنابل به آن خانه باز گردد.

 

این فیلم با نگاهی به قصه فیلم ترسناک و پرفروش "افسون" ساخته شده و خط اصلی داستان آن در ارتباط با این فیلم است. فیلم‌نامه درام دلهره‌آور ترسناک «آنابل» را "گری دابرمن" نوشته و درباره عروسک مرموز و بدشگون آنابل است که در قصه فیلم «افسون» حضور داشت.

 

آنابل والیس بازیگر انگلیسی تبار سینما در نقش اصلی فیلم بازی کرده است. وارد هورتون که چندی قبل "گرگ وال استریت" را به روی پرده سینماها داشت، نقش مقابل او را به عهده دارد. علاوه بر این دو بازیگر مکینا گریس، مدیسون آیسمن و کیتی سرایف همراه پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا در نقش‌های اد و لورن وارن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------