حق پخش ۲ فیلم‌ برگزیده کن به نتفلیکس رسید/ صید بزرگ ابررسانه آنلاین



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم برگزیده

کمپانی نتفلیکس حق پخش جهانی ۲ فیلم «جسمم را از دست داده‌ام» و «آتلانتیکز» را که از فیلم‌های برگزیده و مورد توجه فستیوال کن ۲۰۱۹ بودند را به دست آورد.

به گزارش صبا ، کمپانی نتفلیکس حق پخش جهانی دو فیلم برگزیده در جشنواره بین‌المللی فیلم کن را از آن خود کرد. بنا بر خبری که این کمپانی دیشب (۴ خرداد) منتشر کرد، حق پخش فیلم‌های «جسمم را از دست داده‌ام» و «آتلانتیکز» به این رسانه آنلاین واگذار شده است.

 

«آتلانتیکز» اول تجربه کارگردانی فیلم بلند ماتی دیاپ است و دیشب در مراسم اهدای جوایز فستیوال کن موفق به کسب جایزه بزرگ این رویداد معتبر سینمایی شد. انیمیشن بلند «جسمم را از دست داده‌ام» به کارگردانی جرمی کلاپین نیز چند روز پیش با قرارگیری در صدر فهرست فیلم‌های منتخب «هفته منتقدان کن» - رویدادی موازی رقابت‌های اصلی – جایزه بزرگ نسپرسوی این بخش را در میان ۷ فیلم بلند و ۱۰ فیلم کوتاه دیگر به خود اختصاص داد. کشورهای چین، فرانسه، بلژیک و هلند برای هر ۲ فیلم از فهرست این حق پخش نتفلیکس خارج هستند.

 

انیمیشن بلند «جسمم را از دست داده‌ام» داستان دست قطع شده مردی جوان را روایت می‌کند که تلاش می‌کند برای خود خانه‌ای پیدا کند. این اثر یکی از ۱۱ فیلم بلند حاضر در بخش رقابتی جشنواره کن بود.

 

قصه فیلم «آتلانتیکز» هم درباره کارگران یک سایت ساخت و ساز برجی پیشرفته، در دنیای آینده است که حق و حقوقشان ماه‌ها به تعویق افتاده و آن‌ها را به این این فکر انداخته است که به امید فردایی بهتر، از طریق اقیانوس از کشور خارج شوند. کسب جایزه بزرگ کن یک دستاورد بزرگ برای دیاپ بود؛ چرا که اثر او اولین فیلم یک کارگردان زن سیاه‌پوست بود که در تاریخ ۷۲ ساله این فستیوال در بخش رقابتی حضور داشت.

 

 

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------