عامل وحشت در اکران «جوکر» بازداشت شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم جوکر
پلیس کالیفرنیا مرد مشکوکی که باعث رعب و وحشت در زمان نمایش فیلم «جوکر» در سینمای لانگ بیچ کالیفرنیا شده بود، را بازداشت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک مرد بعد از ایجاد وحشت در اکران فیلم «جوکر» یک شنبه شب توسط پلیس بازداشت و به دادگاه منتقل شده است.

با توجه به گزارش منتشر شده، پلیس این شهر که در ایالت کالیفرنیا قرار دارد، در ساعت ۹ شب به دلیل یک تماس به سینمای ادوارد اعزام شدند. زمانی که پلیس به محل رسید، متوجه می‌شود بینندگان این فیلم سینمایی، سینما را به دلیل موردی مشکوک ترک کرده اند.

پلیس این شهر اعلام کرده تحقیقات اولیه نشان می‌دهد در طول نمایش فیلم جوکر، یک مرد در حالیکه یک کوله پشتی مشکوک دارد به جلوی سینما می‌رود و مردم به این خاطر که تصور می‌کنند این فرد مسلح است از سالن فرار می‌کنند.

این فرد بدون درگیری دستگیر شد و بعد از تحقیقات و بررسی‌ها مشخص شد او هیچ گونه اسلحه و وسیله خطرسازی را با خود حمل نمی‌کرده است، اما بعد از این حادثه به دادگاه برده شد و یک اخطار جدی به وی داده شده است. این دومین حادثه‌ای است که در ارتباط با فیلم «جوکر» در این منطقه رخ می‌دهد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم جوکر


این جنجال و سر و صدا هفته هاست که محتوای این فیلم را احاطه کرده است و حتی باعث شده که پای ارتش نیز برای برقراری امنیت به این ماجرا باز شود. تاد فیلیپس،کارگردان این فیلم در پاسخ به جنجال‌ها می‌گوید که خشونت‌های داخل این فیلم تایید و ترویج آن‌ها نیست. او حتی به خشونت‌ها مورد استفاده در فیلم‌های اکشن مثل «جان ویک» واکنش نشان داده است.

فیلم سینمایی «جوکر» در این هفته به سینما‌ها آمده و تا کنون ۹۳ میلیون تنها در گیشه آمریکای شمالی فروش داشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------