خواننده مشهور بازیگر «سریع و خشن ۹» شد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,اوسونا
اوسونا، خواننده آمریکای لاتین به عنوان بازیگر قسمت جدید فیلم سینمایی «سریع و خشن ۹» معرفی شد.

خواننده مشهور بازیگر سریع و خشن ۹ شدبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، اوسونا یکی از مشهور‌ترین خوانندگان آمریکای لاتین برای ایفای نقشی در فیلم سینمایی «سریع و خشن» به توافق رسیده است. او همچنین قرار است موسیقی‌های این فیلم را نیز بخواند.

جاستین لین که «سریع و خشن ۶» را کارگردانی کرده بود برای کارگردانی قسمت نهم این مجموعه محبوب بازگشته است و بازیگر اصلی فیلم یعنی وین دیزل در نقش دمینیک تورتو در آن نقش آفرینی می‌کند. جیسون استاتهام داواین جانسون به دلیل اینکه در نسخه فرعی فیلم بازی کرده بودند در این فیلم حضور نخواهد داشت. دان کاسی فیلم نامه این پروژه را از روی داستانی به قلم آلفردو و لین باتلو نوشته است. کمپانی یونیورسال ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲۲ خرداد ۹۹) را به عنوان تاریخ اکران این فیلم تایید کرده است.

سریع و خشن دومین نقش آفرینی اوسونا بعد از فیلم «کوئه لئون» محسوب می‌شود. او همچنین در فیلم سینمایی «لس لئونز» هم بازی می‌کند که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد. در زمینه موسیقی نیز جدیدترین آلبوم وی در ماه نوامبر منتشر می‌شود.

اوسونا، دو جایزه را در جشنواره موسیقی آمریکای لاتین ۲۰۱۹ دریافت کرده است و همچنین بیشترین نامزدی را (در ۹ بخش) در این جشنواره داشت. او امسال هم در جشنواره لاتین آلمان نیز نامزد شده بود. وی در سال ۲۰۱۸، ۱۱ جایزه از موسیقی لاتین دریافت کرد و بزرگترین برنده تاریخ این جشنواره شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------