آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ورود به چالش هیجان‌انگیز «کرگدن»



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال کرگدن

دیروز نسخه فیزیکی سریال «کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. این سریال نسبت به دیگر آثار نمایش خانگی، تقریبا در سکوت خبری ساخته شد و از خلاصه داستان آن هم نمی شد به اطلاعات زیادی دست یافت. به بهانه آغاز توزیع سریال «کرگدن» در شبکه نمایش خانگی، نگاهی به شروع این سریال داشته‌ایم.


اثری متفاوت، قصه‌ای پررمز و راز
شاید هنوز قضاوت درباره این سریال زود باشد، اما بنابر آن چه در قسمت اول «کرگدن» گذشت، با اثری متفاوت از ملودرام‌های آپارتمانی با قصه‌های کلیشه‌ای و داستانی پررمز و راز روبه‌رو هستیم. قصه «کرگدن» خیلی زود شروع شد و مسئله اصلی سریال در همان نیمه‌ اول قسمت یک مطرح شد. چند اتفاق ریز و درشت هم در قسمت اول سریال رخ داد که مخاطب را تا انتهای این اپیزود سرگرم می‌کرد. ماجرای کلی سریال حول محور پنج شخصیت به نام‌های «نوید»، «رها»، «گیسو»، «کاظی» (احتمالاً کاظم) و «دانیال» می‌چرخد که هرکدام در ورزش‌های مختلف مانند پارکور و آفرود مهارت دارند و وارد چالشی با عنوان چالش «آدرنالین» شده‌اند. این که حقیقت چالش چیست، چه کسانی در طراحی آن دست داشته‌اند و راز شخصیت «نوید» چیست، از گره‌های قسمت اول سریال بود که مخاطب را به تماشای ادامه قصه کنجکاو می‌کرد. قسمت اول «کرگدن» از لحاظ بصری هم دیدنی بود و نمایش صحنه‌هایی از آفرود با موتور و خودرو توسط «نوید» و «گیسو» یا نماهای هلی‌شات از آفرود در دشت، از لحظات جذاب و هیجان‌انگیز سریال بود.


گروه بازیگران خوب
یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب سریال «کرگدن» گروه بازیگران آن است. سارا بهرامی در سینما حضور موفقی داشته، پانته‌آ پناهی‌ها قبل از «کرگدن» با سریال پرمخاطب «شهرزاد» در نمایش خانگی حضور داشت و مصطفی زمانی به تازگی سریال «نهنگ آبی» را در این مدیوم داشت. الهام کردا، هدی زین‌العابدین، ستاره پسیانی، کاظم سیاحی، بانیپال شومون و نادر فلاح از دیگر بازیگران این سریال هستند. فارغ از تجربه‌های موفق یا ناموفق بازیگران این سریال در نمایش خانگی، ستاره‌های «کرگدن» یعنی سارا بهرامی، پانته‌آ پناهی‌ها، الهام کردا و مصطفی زمانی، جزو آن دسته از بازیگرانی هستند که بیشتر از سریال‌های تلویزیونی یا نمایش خانگی، در فیلم‌های سینمایی دیده می‌شوند و حضورشان در این مجموعه برای تماشاگر جالب است.

 

روزنامه  خراسان

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------