دیکن لاکمن و اسکات هیز به جمع بازیگران فیلم Jurassic World 3 اضافه شدند



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, Jurassic World 3
دیکن لاکمن و اسکات هیز دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم Jurassic World 3 اضافه شده‌اند.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر جدید دیگر در فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) تایید و اعلام شده است. در ابتدا ددلاین تایید کرد که دیکن لاکمن برای بازی در یک نقش نامشخص به جمع بازیگران قسمت سوم فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) اضافه شده است. در ادامه ددلاین در یک خبر دیگر از اضافه شدن اسکات هیز به جمع بازیگران این فیلم علمی تخیلی خبر داد که اطلاعاتی از نقش این بازیگر نیز منتشر نشده است. علاوه‌بر لاکمن و هیز، کریس پرت در نقش اوون گریدی، برایس دالاس هاوارد در نقش کلیر دارنینگ، سم نیل در نقش دکتر آلن گرانت، لورا درن در نقش الی ساتلر، جف گلدبلوم در نقش یان مالکوم، دنیلا پیندا در نقش زیا رودریگوئز، جاستیس اسمیت در نقش فرانکلین وب، جیک جانسون در نقش لوری کورترس، عمر سی در نقش بری، دیواندا وایز و مامودو اتی، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Jurassic World 3 تایید و اعلام شده است.

 

لاکمن بیشتر برای بازی در فصل اول سریال Altered Carbon (کربن تغییر یافته) و فصل دوم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) شناخته می‌شود و شاهد حضور وی در آثار دیگری چون سریال Neighbours، سریال Dollhouse، سریال Too Late، سریال The 100، سریال Supergirl (سوپرگرل)، سریال Shameless (بی‌شرم) و سریال Animal Kingdom بوده‌ایم. همچنین هیز در آثاری چون فیلم Only the Brave (تنها شجاعان)، فیلم Midnight Special (ویژه نیمه شب)، فیلم Zeroville (زیروویل) و فیلم Venom (ونوم)، نقش‌آفرینی کرده و طی سال ۲۰۲۰ شاهد حضور وی در فیلم Antlers (انتلرز) خواهیم بود. 

 

فیلم Jurassic World 3 برای اکران در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده کالین ترورو، کارگردان فیلم Jurassic World، خواهد بود و علاوه‌بر این، او به‌همراه امیلی کارمایکل، نویسنده فیلم Pacific Rim: Uprising (پاسیفیک ریم: طغیان) وظیفه نوشتن فیلمنامه دنیای ژوراسیک ۳ را نیز بر عهده دارد. مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم به‌زودی آغاز خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------