آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

پردرآمدترین مرده‌های مشهور دنیا!



 

پردرآمدترین مرده‌های مشهور دنیا!

 

 

نشریه فوربس فهرست پردرآمدترین مردگان مشهور یک سال گذشته را منتشر کرد.به گزارش خبرآنلاین، دو سال از مرگ مایکل جکسون خواننده پاپ می‌گذرد، با این حال او همچنان صدرنشین پردرآمدترین چهره‌های مشهور مرده جهان است.

به گزارش خبر آنلاین، طبق جدیدترین گزارش جکسون در یک سال گذشته با 170 میلیون دلار پردرآمدترین فرد مشهور مرده جهان است. درآمد او حتی از بسیاری هنرمندان زنده هم بالاتر است. از اکتبر 2010 تاکنون فقط گروه «یو تو» درآمدش بیشتر از جکسون بوده است. یکی از منابع درآمد جکسون، کمپانی ضبط و پخش موسیقی اوست.

الویس پریسلی خواننده راک اند رول نیز رتبه سال گذشته جایگاه خود را حفظ کرد و دوم شد. شاید درآمد او در حد جکسون نباشد، اما با توجه به اینکه 34 سال از مرگ او می‌گذرد، درآمد 55 میلیون دلاری رقم پایینی نیست. اجرای ترانه‌های این خواننده در مجموعه «زنده‌باد الویس» در برنامه‌های سیرک دوسولیل سهم مهمی در درآمد او داشته است.

چهره جدید فهرست پردرآمدترین هنرمندان الیزابت تیلور بازیگر است. او مارس امسال در 79 سالگی درگذشت. تیلور به همراه جان لنون با درآمد 12 میلیون دلار در رتبه پنجم ایستاده‌اند. یکی از منابع درآمد تیلور عطر «الماس سفید» و مجموعه جواهرات اوست.

دیگر چهره جدید این فهرست مرلین مونرو بازیگر است. 51 سال از مرگ او می‌گذرد و در سال‌های گذشته همیشه نام او از ورود به فهرست فوربس بازمی‌ماند. او امسال در رتبه سوم پردرآمدترین هنرمندان مرده ایستاده است.

درآمد او 27 میلیون دلار است. مونرو یکی از چهره‌های همیشگی فرهنگ عامه است و ساخته شدن فیلم «هفته من به همراه مرلین» که درمورد بخشی از زندگی او و آشنایی‌اش با لارنس اولیویر بازیگر است ساخته شده، به حضور او در این فهرست کمک کرد.

در هشت رتبه اول این جدول نام آلبرت انیشتین فیزیکدان، چارلز شولتز کارتونیست و تئودور گایزل نویسنده و طراح به چشم می‌خورد. منبع درآمد انیشتین محصولاتی است به نام «بِی‌بِی انیشتین» که کمپانی دیسنی برای باهوش‌تر کردن کودکان تولید می‌کند.

تئودور گایزل، نویسنده و طراح شخصیت‌های کتاب‌های کودکان دکتر سوس بود. چاپ جدید این مجموعه و فروش 2.2 میلیون نسخه از آن منبع درآمد اصلی او در سال گذشته بوده است.

جیمی هندریکس خواننده به همراه استیگ لارسون نویسنده «دختری با خالکوبی اژدها» با درآمد هفت میلیون دلار بطور مشترک رتبه نهم را پر کرده‌اند.... / منبع: khabaronline.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------