آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

ابراهیم آبادی: مافیا عرصه بازیگری را محاصره کرده است / ورود بی‌لیاقت‌ها به صحنه تئاتر



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,ابراهیم آبادی

بازیگر تئاتر وتلویزیون با انتقاد از اینکه در شرایط فعلی افراد بی لیاقت وارد عرصه بازیگری شده اند به این موضوع اشاره کرد که در تولیدات به موضوعات اصیل نمی پردازیم.

ابراهیم آبادی بازیگر عرصه تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با میزان، درخصوص وضعیت این روزهای عرصه بازیگری گفت: موضوع مهم در زمینه بازیگران این است که در شرایط فعلی این عرصه به شدت با مافیاها محاصره شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه در شرایط فعلی عده بسیاری که لیاقت حضور درعرصه بازیگری را ندارند مشغول فعالیت هستند و حس می کنم که این هجوم بیشتر به سمت تئاتر است چرا که در این عرصه متاسفانه پول مطرح است نه هنر.

بازیگر سریال " مختارنامه" تصریح کرد: درروند تولید یک اثر نمایشی تنها دیدن آن اثر نیست بلکه فکر کردن روی تولید آن به مراتب اهمیت بیشتری دارد و در شرایط فعلی اثر چندان قابل توجهی مشاهده نمی کنیم.

آبادی افزود: با توجه به جمعیتی که کشورمان از آن برخوردار است فکر می کنم نتوانسته ایم با توجه به پول های بسیاری که در روند تولید آثار نمایشی هزینه می شود، به اثر قابل توجهی دست پیدا کنیم.

این بازیگر پیشکسوت عرصه تئاتر همچنین اظهار کرد: درگذشته اتفاق‌های جالب توجهی در کشورمان و در زمینه تولیدات نمایشی رقم می خورد اما درحال حاضر کم هستند افرادی که جرات انجام دادن کارهای ارزشمند را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان کنونی که تولید آنچنانی نداریم نمی خواهیم در آثار اندکی که تولید می شود هم به موضوعات اصیل بپردازیم گویا هیچ کس حوصله پرداختن به این مباحث را ندارد و همان طور که رهبر انقلاب اشاره کردند تولیدات ما در شرایط فعلی چندان قابل توجه نیست.

 



از بازیگران بیشتر بدانید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------