شرمندگی از افشاگری عربی، شادمانی از تمجید اسپانیایی



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان, دارین حمزه

با گذشت دو ـ سه هفته از صحبتهای افشاگرانه دارین حمزه، بازیگر مشهور لبنانی و اتهامات غیراخلاقی که در یک برنامه تلویزیونی علیه یک کارگردان ایرانی مطرح کرد، حالا ویدئویی از صحبت های پنه لوپه کروز منتشر شده که او با افتخار از بازی در فیلم جدید اصغر فرهادی می گوید.

اواخر اردیبهشت امسال صحبت های دارین حمزه، بازیگر آثار ایرانی ای همچون «سی و سه روز»، «شکارچی شنبه»، «کتاب قانون» و «فرشتگان قصاب» علیه یکی از کارگردانان ایرانی در برنامه ای تلویزیونی در فضای مجازی منتشر شد که تعجب این بازیگر را از مهمانی مختلط و… در خانه وی برانگیخته بود، آن هم در حالی که وی حجاب داشته است.

 

هر چند دارین حمزه چهار سال پیش با درج خبری درباره حضور وی در فیلمی غیر اخلاقی دیگر امکان بازی در پروژه های ایرانی را پیدا نکرد. جالب آنکه حالا حتی در جست و جوی نام او در سایت سوره سینما نیز به فیلتر بر می خوریم! امروز اما پنه لوپه کروز بازیگر مطرح اسپانیایی که اخبار، حکایت از بازی وی و شوهرش خاویر باردم در فیلم جدید و هنوز بدون نام اصغر فرهادی دارند، با افتخار از این کارگردان یاد می کند. او نقش خود در فیلم بعدی فرهادی را شگفت انگیز خوانده و می‌گوید: «اصغر فرهادی هم اکنون مشغول نوشتن فیلمنامه است و مشخص نیست چه زمانی نگارش فیلمنامه تمام شود. اما خلاصه‌ای از فیلمنامه را خواندم که خیلی دوستش داشتم و عاشق داستان آن شدم و اصغر فرهادی یک از بهترین کارگردان‌های حال حاضر دنیاست.

 

داستان این فیلم یک درام بسیار شگفت انگیز و تأثیرگذار است». کروز که در کارنامه جوایز خود دریافت جایزه اسکار، آلما، بفتا، کن و… را دارد، قرار است بزودی با همسرش در فیلم «اسکوبار» به کارگردانی فرناندو لئون دی آرانوئا بازی کند. یک درام جنایی که قرار است سال آینده اکران شود و به زندگی پابلو اسکوبار قاچاقچی کلمبیایی مواد مخدر می پردازد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------