«آآآآدت نمی‌کنیم» برای GEM دردسرساز شد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان, آآآآدت نمی‌کنیم

پیمان جعفری (تهیه‌کننده فیلم سینمایی آآآآدت نمی‌کنیم) اعلام کرد؛ هیچ سفارشی برای پخش آگهی از شبکه جم نداده است. وی گفت: هرگونه سفارش تبلیغاتی و پخش تیزر را در این شبکه‌ها تکذیب کرده و از شبکه‌های یاد شده اعلام شکایت رسمی می‌کنم.

خبرگزاری ایلنا: پیمان جعفری (تهیه‌کننده فیلم سینمایی آآآآدت نمی‌کنیم) اعلام کرد؛ هیچ سفارشی برای پخش آگهی از شبکه جم نداده است.

متن بیانیه تازه عوامل فیلم "عادت نمی‌کنیم"، به شرح زیر است:

تهیه‌کننده فیلم سینمایی آآآآدت نمی‌کنیم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، آمادگی خود را جهت همکاری با نهادهای نظارتی و قانونی و دستیابی به تعامل و درک مشترک برای حل مشکل پیش آمده از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای، اعلام می‌کنم.

و همچون دیگر هم صنفان خود که در چند روز گذشته در خصوص تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای اظهارنظر نموده‌، هرگونه سفارش تبلیغاتی و پخش تیزر را در این شبکه‌ها تکذیب کرده و از شبکه‌های یاد شده اعلام شکایت رسمی می‌کنم.

اینجانب تاکنون با تاکید بر تبلیغات در فضای مجازی و نشریات مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی در معرفی و جذب مخاطب نموده‌ام و تا کنون به یاری خداوند با استقبال تماشاگران فهیم سینمای ایران اکران موفقی را در همین مدت کوتاه پشت سر گذاشته و امیدوارم با تعامل هر چه بهتر و بیشتر، سو تفاهم پیش آمده به سرعت مرتفع و اکران فیلم سینمایی آآآآدت نمی‌کنیم دوباره از سر گرفته شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------