حسن جوهرچی به «برادر» پیوست



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,حسن جوهرچی

نعمت چگینی از تصویربرداری سکانس های پایانی و اضافه شدن بازیگری جدید به مجموعه تلویزیونی «برادر» خبر داد.

به گزارش بانی فیلم؛ حسن جوهرچی بازیگر دیگری است که در روزهای پایانی تصویربرداری سریال « برادر» به گروه پیوسته است


نعمت چگینی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «برادر» در این خصوص به بانی فیلم گفت: در حال حاضر ضبط سکانس‌های پایانی را در خانه حاج کاظم پهلوان در دست داریم و تا دو هفته دیگر تصویربرداری «برادر» به پایان می رسد. وی در ادامه افزود: حسن جوهرچی از جمله بازیگران جدیدی است که در نقش صمدی که یکی از نقش های مثبت سریال است، به «برادر» اضافه شده و مقابل دوربین رفته است.


خوشبختانه تا به امروز با روند آرام و خوبی که از ابتدا پیش گرفته ایم ۹۰ درصد ساخت به اتمام رسیده است و به طور همزمان ادامه مراحل فنی اعم از تدوین، صداگذاری و … به روی دیگر قسمت‌ها انجام می شود. چگینی در پایان با بیان اینکه هنوز برای نتیجه گیری درباره بازخورد مخاطب، زود است بیان کرد: با پخش قسمت های ابتدایی خیلی زود است که بخواهیم نظری درباره بازخورد مخاطب بگیریم. اما تا به اینجای کار آنچه که از مردم دوستان و اطرافیانم می شنوم، نظرات مثبت است و این را نوید می دهد که کار دیده شده و مردم دوستش دارند.


حاج کاظم پهلوان، مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که…


عوامل مجموعه «برادر» عبارتند از:
افشین احمدی: مدیر تصویربرداری، ابوالفضل نباتی: تصویربردار، محمد حسن پور: نورپرداز، فرهاد عزیزی فرد: طراح صحنه، ونوس اباذری: طراح لباس، سید جلال موسوی: طراح گریم، امین پیر حیاتی: برنامه ریز، داود باقری: دستیار اول کارگردان، داریوش اسقایی: منشی صحنه، نازلی هروی: عکاس،مجتبی احمدی:,مشاور رسانه ای، ناصر هادیانفر: مدیر تولید، مرتضی کریمی: مدیر تدارکات، بابک رضا خانی: تدوین گر، سید محمود رضا موسوی نژاد: صدا گذار، آرش آقابیک: جلوه های ویژه میدانی، احسان فانیان: جلوه های کامپیوتری.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------