آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

حضور رویا نونهالی در تئاتر بندرعباس+عکس



رویا نونهالی ,عکس رویا نونهالی

 

حضور رویا نونهالی در تئاتر بندرعباس+عکس
رویا نونهالی مشغول تمرین با یکی از گروههای تئاتری بندرعباس است تا با نمایش «مثل آب برای شکلات» به جشنواره فجر بیاید.
نمایش «مثل آب برای شکلات» به طراحی و کارگردانی ابراهیم پشتکوهی با حضور رویا نونهالی در سی یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا خواهد شد.

 

رویا نونهالی ,عکس رویا نونهالی

این اثر که براساس رمان لورا اسکوئیل(نویسنده امریکای جنوبی ) است ، توسط ابراهیم پشتکوهی برای اجرا در صحنه بازنویسی شده وداستان درکلیت براساس رمان «مثل آب برای شکلات» است. صحنه‌هایی ازاین اجرا، کاملا از ذهن جمعی واتدهای خلاقانه گروه در طول تمرینات بیرون آمده است. این نمایش به سبک رئالیست جادویی وبر اساس تلفیق دو فرهنگ؛ جنوب ایران وآمریکای لاتین اجرا می شود و با مرکزیت قراردادن فضای آشپزخانه ،این فضا به گونه ای طراحی شده که تا تمام حس‌های تماشاگرهمچون حس بویایی و چشایی همراه با حس شنوایی و دیداری به کارگرفته شود. گروه اجرایی برای تقویت حواس بویایی و چشایی تماشاگران ، قبل از ورود به سالن ،منوی غذایی را به آنان ارائه می دهد تا غذای مورد نظر خود را از این منو انتخاب کنند و درپایان اجرا، به هر کس غذای انتخابی اش را می دهند.

 

رویا نونهالی ,عکس رویا نونهالی

در اجرای جدید نمایش «مثل آب برای شکلات»، علاوه بر رویا نونهالی که به عنوان مهمان، بازیگر گروه تئاتر «تی توک» بندرعباس شده، محمد سایبانی،مریم نحوی،الهام اسکندری،ماندانا لیاقت،فاطمه جعفری،یاشارمحسنی،امیر علی سی سی پور،معصومه آقا بیگلو،علیرضا سرحدی بازی می کنند وبهرنگ عباس پورآهنگساز این نمایش است و حسین اصیلی به عنوان خواننده در این نمایش حضور دارد. همچنین مسعود میرزایی طراح نور آن است .

 

رویا نونهالی ,عکس رویا نونهالی

«مثل آب برای شکلات» که پیش از این آبان ماه گذشته در سالن آفتاب بندرعباس اجرا شده ، هم اکنون با تغییر بازیگر و با حضور رویا نونهالی تمرینات خود را برای اجرا در سی یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بندرعباس دنبال می کند.

 

منبع:inn.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------