آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

مهران مدیری و اصغر فرهادی کنار هم + عکس



مهران مدیری و اصغر فرهادی

به گزارش ایران ویج ، مدیری که همواره علاقمند بوده در آثار جدی سینمای ایران هم حضور داشته باشد بدش نمی آمده که همکاری با کارگردانی چون فرهادی را هم تجربه کند اما تاکنون این همکاری میسر نشده است.

مهران مدیری کمدین دوست داشتنی ایرانی که امسال با دو فیلم «پل چوبی» و «تهران ۱۵۰۰» به جشنواره می آید، چند سال پیش در فیلمی با عنوان «دایره زنگی» ایفای نقش کرده بود.

فیلمی که کارگردانی آن برعهده پریسا بخت آور همسر اصغر فرهادی بود و به همین بهانه یک رفاقت صمیمانه مابین وی و فرهادی به وجود آمد.

مدیری که همواره علاقمند بوده در آثار جدی سینمای ایران هم حضور داشته باشد بدش نمی آمده که همکاری با کارگردانی چون فرهادی را هم تجربه کند اما تاکنون این همکاری میسر نشده است.

یک دلیل این مساله مشغله های بسیار مهران مدیری بوده که باعث شده او هرگاه پیشنهادی از سوی اهالی سینما دریافت کند درگیر سریالهای خودش باشد و به همین دلیل نتواند کار سینمایی مداومی داشته باشد.

شنیده ها حکایت از آن دارند که در صورت توقیف همیشگی «قهوه تلخ» مدیری نه تنها قصد دارد فعالیتهای سینمایی خود را بیشتر کند بلکه شاید یک فیلم سینمایی را هم کارگردانی کند.... / ایران ویج

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------