آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

یک بازیگر تلویزیونی: کار خوب ما، مثل گدایی شب جمعه است



اخبار,اخبار فرهنگی ,شهرام عبدلی

 

اخبار فرهنگی - یک بازیگر تلویزیونی: کار خوب ما، مثل گدایی شب جمعه است

وقتی از شهرام عبدلی درباره حضورش در سریال رمضانی «فاخته» و کلیت این مجموعه می‌پرسیم، می‌گوید: بالاخره بعد از سال‌ها، سریال خوب کار کردن و با مردم در ارتباط بودن، مثل گدایی کردن در شب جمعه می‌ماند.

بازیگر نقش محسن در سریال «فاخته» گفت: کلیت کار در سریال «فاخته» خوب است و فکر می‌کنم مردم با این سریال ارتباط برقرار کنند؛ چرا که بعد از سال‌ها فعالیت در عرصه سریال‌سازی، با داستان‌ها کاملا آشنا هستیم و می‌دانیم مردم چه مدل قصه‌هایی را دوست دارند و با آن‌ها ارتباط خوبی برقرار می‌کنند. از سویی هم ما هر داستانی را نمی‌توانیم برای بیننده بسازیم به دلیل اینکه انتظارها بالا رفته است و قطعا باید یک کار خوب برایشان آماده کرد تا در نهایت از کار رضایت داشته باشند.

او در عین حال گفت: سریال «فاخته» قصه خوبی دارد و احتمال می‌دهم بینندگان، این‌گونه قصه‌ها را دوست داشته باشند؛ چرا که قصه این مجموعه یک ملودرام اجتماعی خوب است، ضمن اینکه خوب هم کارگردانی می‌شود و بازیگران خوبی دورهم جمع شده‌اند. «فاخته» گروه آرامی دارد و مثل خیلی از گروه‌های فیلمسازی سیستم سربازخانه‌ای در آن حاکم نیست و همه دوستانه با یکدیگر کار می‌کنند.

عبدلی سپس به این نکته اشاره کرد که سریال «فاخته» صرفا برای کودک و نوجوان نیست و در عین حال توضیح داد: این مجموعه در گروه کودک و نوجوان ساخته می‌شود اما برای بزرگسالان است و صرفا برای کودک و نوجوان نیست. ما در این حوزه کاری دو نوع کار کودک داریم؛ یک نوع کار برای کودکان ساخته می‌شود و مخاطبش خود کودکان هستند و دیگری کار کودک است ولی برای بزرگسالان ساخته می‌شود که در هر دو حالت ما باید بدانیم چطور با این گروه سنی رفتار کنیم؛ ضمن اینکه محوریت قصه در سریال «فاخته» کودک است اما قصه برای کودکان نیست.

عبدلی در پایان گفت‌وگوی خود در پیامی خطاب به بینندگان سریال رمضانی «فاخته» گفت: حفظ حریم خانواده، بیش از اندازه جاه‌طلبی نکردن از مجموعه بخش‌هایی است که در سریال «فاخته» به آن‌ها اشاره شده است. همچنین در عین حال مشکلات حال حاضر جامعه که تقریبا همه ما با آن‌ها درگیر هستیم از دیگر موضوعاتی است که «فاخته» به آن‌ها به شکل روز پرداخته است. در نهایت امیدوارم بینندگان سریال «فاخته» با پیام‌هایی که در شب‌های ماه مبارک رمضان به همراه خواهد داشت آن‌را بپسندند.

اخبار فرهنگی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------