پرهزينه‌ترين فيلمهاي بازسازي شده در سينما + تصاوير



اخبار فرهنگی - پرهزينه‌ترين فيلمهاي بازسازي شده در سينما + تصاوير

نمونه گرانترين فيلمهاي بازسازي شده در سينما را در اين گزارش سينما خبر بخوانيد.

اخبار ,اخبار فرهنگی پرهزينه‌ترين فيلمهاي بازسازي شده

 

بازسازی در صنعت فیلم، ساختِ یک فیلم بر اساس فیلمی است که پیش از آن تولید شده است. اصطلاحِ بازسازی می‌تواند به همه چیز در طیفی از عناصر مورد استفادهٔ دوباره در فیلم اشاره داشته باشد: یعنی هم می‌تواند تنها اشاره‌ای تلمیحی یا تلویحی به فیلمِ پیش از خود کند و یا بشکلِ خط به خط بازسازی را انجام دهد.

 

در مجموع، این اصطلاح به یک نسخهٔ تازه از یک فیلم قدیمی اشاره می‌کند. در سينما نيز گاهي اوقات فيلمهاي قديمي تر بازسازي(Remake) يا باز راه اندازي(Reboot) مي شوند كه براي ارائه اكران بهتري از يك فيلم قديمي از فناوري هاي جديد امروزي استفاده مي كنند و در حالي كه نسخه قديمي آن فقط چند ميليون دلار هزينه داشته، نسخه بازسازي شده با چند صد ميليون دلار توليد و روي پرده مي رود. نمونه گرانترين فيلمهاي بازسازي شده در سينما را در اين گزارش سينما خبر بخوانيد.

 

كينگ كونگ محصول 1933 است اين فيلم تخيلي در سال  2005  با بودجه 207 ميليون دلاري بازسازي شد و بيش از 331 ميليون دلار فروش كرد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی فيلم كينگ كونگ

جنگ دنياها فيلمي كلاسيك بر اساس كتاب اچ جي ولز 1953 است كه اسپيلبرگ با بودجه 182 ميليون دلاري  آن را بازسازي كرد.اين فيلم با بيش از 704 ميليون دلار سي و هشتمين فيلم پرفروش سينما است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی فيلم جنگ دنياها

اسپري مو فيلم موزيكال است كه سال 1988 توليدشد. نسخه جديد آن با بازي جان تراولتا است كه در سال 2007 با بودجه 175 ميليون دلاري ساخته شده و 264 ميليون دلار فروش كرد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی فيلم اسپري مو

من افسانه ام در سال 1954 چاپ و با بازي چارلتون هستون تحت عنوان مرد امگا توليد شد. اين فيلم در سال  با بازي ويل اسميت  و بودجه 150 ميليون دلاري توليد شد و بيش از 585 ميليون دلار فروش كرد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی فيلم من افسانه ام

چارلي و كارخانه شكلات سازي در سال 1964 ساخته شد و در سال 2005 با بودجه 150 ميليون دلاري و بازي جاني دپ روي پرده رفت اينفيلم بيش از 475 ميليون دلار فروش كرد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی فيلم چارلي و كارخانه شكلات سازي

يادآوري كامل فيلمي محصول 1990 با بازي آرنولد شوآرتزيگر است كه در سال 2012 با حضور كالين فارل و بودجه 125ميليون دلاري ساخته شد . اين فيلم علي رغم بودجه بالا موفقيت چنداني بدست نياورد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی فيلم يادآوري

جدامانده براي اولين بار درسال2002 توسط يك شركت فيلمسازي هنگ كنگي تحت عنوان Infernal Affairsساخته شد. در سال 2009 مارتين اسكورسيزي با جذب دي كاپريو و مت ديمون و بودجه 90 ميليون دلاري اين فيلم رابار ديگر روي پرده برد كه بيش از 289 ميليون دلار فروش كرد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی جدامانده

اخبار فرهنگی - سینماخبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------