آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«هوا» به کارگردانی بن افلک ساخته شد



 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
فیلم «هوا» یا «ایر» با بازی مت دیمون و بن افلک سال ۲۰۲۳ اکران می‌شود. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلم «هوا» اولین فیلمی که بن افلک پس از مدت‌ها کارگردانی کرده و خودش با همراهی مت دیمون در آن بازی هم کرده است امسال اکران می‌شود.

 

این فیلم که درباره تاریخچه موفقیت کمپانی نایک است در بهار امسال و ۵ آوریل هم‌زمان با آغاز به کار برند «ایر جوردن» راهی سینماها می‌شود.

 

این تجربه کارگردانی بن افلک در سراسر جهان اکران می‌شود و در مقایسه با اکران محدود فیلم‌های اخیر آمازون، زمان بیشتری در سینماها می‌ماند و بعد از طریق پرایم ویدیو در بیش از ۲۴۰ کشور جهان در دسترس خواهد بود.

 

دیمون و افلک که در فیلم‌هایی چون «ویل هانتینگ خوب» و «دگما» با هم همراه بودند، برای اولین بار در فیلمی با هم بازی کرده‌اند که یکی از آنها کارگردانش بوده است.

 

«هوا» یا «ایر» یک فیلم درام است که در آن افلک در نقش فیل نایت بنیانگذار کمپانی نایک بازی کرده و دیمون در نقش سانی واکارو مدیر اجرایی نایک ظاهر شده است. این ۲ با همکاری خود با تازه‌واردی به نام مایکل جردن بسکتبال را توسعه دادند و دنیای ورزش و فرهنگ را دگرگون کردند.

 

جیسون بیتمن نیز در این فیلم بازی می‌کند و در نقش راب استراسر جلوی دوربین رفته است و کریس مسینا در نقش دیوید فالک و متیو ماهر در نقش پیتر مور بازی کرده‌اند.

 

افلک نخستین تجربه کارگردانی را با فیلم «رفته عزیزم رفته» در سال ۲۰۰۷ پشت سر گذاشت که نویسندگی آن را نیز بر عهده داشت. او سپس کارگردانی درام جنایی «شهر» در سال ۲۰۱۰ و تریلر «آرگو» را سال ۲۰۱۲ انجام داد و برای «آرگو» جایزه بهترین کارگردانی گلدن گلوب و بفتا را کسب کرد و همچنین برندهٔ اسکار بهترین فیلم شد. «تا شب زنده بمان» نیز سال ۲۰۱۶ به کارگردانی وی ساخته شد.

 

افلک و دیمون چندی پیش بازیگر فیلم «دوئل» ریدلی اسکات بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------