روایت‌ سلمان خان و شاهرخ خان از «پاتان»/ آرزوی ۳۰ ساله برآورده شد



  بالیوود ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
۲ سوپراستار بالیوود درباره حضورشان در فیلم موفق «پاتان» حرف زدند. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، شاهرخ خان و سلمان خان که با هم در فیلم «پاتان» بازی کرده‌اند، از دلایل خود برای حضور با هم در این فیلم سخن گفتند.

 

«پاتان» ساخته یاش راج فیلمز (YRF) که توسط یاش چوپرا فقید تأسیس شد، تولید شده که اکنون آدیتیا چوپرا رئیس آن است. این کمپانی بار دیگر ۲ ستاره بزرگ بالیوود شاهرخ خان و سلمان خان را کنار هم آورده و این ۲ را به ترتیب در نقش ۲ جاسوس اصلی یعنی پاتان و تایگر تصویر کرده است.

 

در این جهان جاسوسی دیپیکا پادوکن و جان آبراهام نیز بازی کرده‌اند و سیدارت آناند کارگردانی آن را بر عهده داشته است. از دیگر فیلم‌هایی که در این فضا ساخته شده می‌توان از فرانچایزهای «تایگر» با بازی سلمان خان و «جنگ» با بازی هریتیک روشن یاد کرد.

 

۲ خان مشهور سینمای هند در «کاران آرجون» در سال ۱۹۹۵ با هم بازی کرده بودند و از آن زمان تاکنون نقش‌های کوتاهی در برخی فیلم‌های یکدیگر داشته‌اند.

 

سلمان خان با انتشار بیانیه‌ای درباره همکاری مجددشان در فیلم «پاتان» ‌گفت: برای اینکه من و شاهرخ بار دیگر روی پرده بزرگ کنار هم بیایم به یک فیلم خاص نیاز داشتیم و خوشحالم که آن فیلم «پاتان» است. وقتی «کاران آرجون» را ساختیم یک فیلم پرفروش شد و حالا «پاتان» که بخشی از دنیای جاسوسی یاش راج فیلمز است هم یک فیلم پرفروش شده است. وقتی آدی [آدیتیا چوپرا] سکانس مرا برایم خواند، سر از پا نشناختم. قصد او این بود که در این بخش بازی کنم و به هواداران ما چیزی بدهد که آنها دوست داشتند از ما ببینند. روشی که سیدارت این سکانس را خلق کرد هم بسیار عالی بود.

 

شاهرخ خان هم گفت: من و سلمان همیشه دوست داشتیم با هم بازی کنیم اما منتظر فیلم مناسب و فیلمنامه مناسب بودیم. بنابراین وقتی آدی گفت ۲ ابرجاسوس دنیای فیلم‌هایش را می‌خواهد کنار هم بیاورد فوراً توجه مرا جلب کرد زیرا به معنی این بود که من و سلمان دوباره روی پره بزرگ در کنار هم دیده می‌شدیم.

 

شاهرخ خان درباره صحنه فیلمبرداری با سلمان هم گفت: همه چیز هنگام فیلمبرداری خیلی سرگرم کننده بود. دلم برای بودن با او در برابر دوربین تنگ شده بود و همه چیز همان طور که باید پیش رفت.

 

سکانسی که سلمان خان وارد فیلم می‌شود سکانس اکشن بزرگی است که در روسیه ساخته شده و شاهرخ در آنجا در حال نبرد با مافیای روسی است و وقتی گرفتار دردسر می‌شود سلمان خان به نجات وی می‌آید.

 

این سکانس در حالی ساخته شد که هند به شدت درگیر کووید ۱۹ بود و «پاتان» داشت با ۷۰ درصد امکانات ساخته می‌شد.

 

شاهرخ خان همچنین گفته است ایفای نقش اصلی در یک فیلم اکشن جاسوسی تحقق وعده‌ای بود که آدیتیا چوپرا تهیه کننده آن ۳۰ سال پیش به وی داده بود. در سال ۱۹۹۳، خان در حال بازی در فیلم «دار» از همین کمپانی بود و در آن نقش منفی را بازی می کرد.

 

وی گفت روز تولد آدیتیا چوپرا او گفت روزی من قهرمان اکشن یک فیلم او خواهم بود و سه چهار سال بعد زنگ زد و گفت یک فیلم اکشن دارد و من واقعاً می‌خواستم نقش یک قهرمان اکشن را بازی کنم زیرا هیچکس آن ژانر را به من پیشنهاد نمی‌کرد.

 

«دار» یک درام عاشقانه بود و پس از آن هم شاهرخ خان در درام‌های فانتزی و کمدی متعددی بازی کرده بود. اما باز هم پیشنهاد بعدی به وی فیلم عاشقانه «دیلوالی» بود که موفقیت خیلی بزرگی بود و شاهرخ خان را به بزرگ‌ترین قهرمان رمانتیک بالیوود در نسل خود تثبیت کرد.

 

شاهرخ خان اما همچنان به دنبال یک اکشن بود و به گفته وی آدی باز هم قول آن را به وی داد اما فیلم بعدی «دیل تو پاگال های» در سال ۱۹۹۷ بود که فیلم خوبی شد ولی باز هم اکشن نبود.

 

وی گفت: در نهایت ۴ سال پیش آدی داستان «پاتان» را برای من گفت و من واقعاً تشکر می‌کنم که پس از ۳۰ سال به وعده‌اش عمل کرد. و من هم به او ثابت کردم که می توانم در فیلم اکشن هم بازی کنم و امیدوارم در فیلم‌های اکشن بیشتری باشم.

 

در «پاتان» شاهرخ خان ۵۷ ساله نشان داده چه بدن ورزیده‌ای دارد و بزرگ‌ترین موفقیت حرفه‌اش تاکنون را خلق داده است.

 

«پاتان» که از ۲۵ ژانویه اکران شده در این فاصله بیش از ۹۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده و بزرگ‌ترین موفقیت گیشه‌های هند در سال را رقم زده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------