آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

بازیگر نقش سعید در سریال برف بی صدا می‌ بارد کیست؟



  سریال برف بی صدا,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
.نقش سعید سنایی در سریال برف بی صدا می‌ بارد را سید محمدهادی دیباجی بازی کرده است. او متولد ۱۲ تیر ۱۳۶۲ در تهران است و در رشته بازیگری در دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران تحصیل کرده است.

به گزارش فرارو؛در قسمت ۸۳ سریال «برف بی صدا می‌بارد» دیدیم که احمد سنایی خبر بازگشت برادرش سعید سنایی به ایران را به مادرش گوهر می‌دهد. اما او اشاره نمی‌کند که آیا سعید در جبهه شهید شده و پیکر او را به ایران برگردانده اند، احمد تنها اشاره می‌کند که سعید را به ایران برگردانده اند و قرار است پس از چند رو قرنطینه به ما تحویل اش دهند.  

 

به گزارش فرارو، در میانه‌های این قسمت، احمد خاطره‌ای از آخرین دیدارش را با سعید مرور می‌کند. در این تصاویر متوجه می‌شویم که سعید و احمد در جبهه هستند و احمد تلاش می‌کند تا سعید را از رفتن به عملیات شناسایی در خاک دشمن منصرف کند. اما سعید زیر بار نمی‌رود، ولی قول می‌دهد که خودش را برای مراسم عروسی احمد برساند.

 

 

در قسمت ۸۴ نیز ببینده منتظر است تا ببنید که سعید سنایی در چه شرایطی به جمع خانواده باز می‌گردد، در لباس اسارت و آزادگی یا شهادت؟

 

  سریال برف بی صدا,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

بیوگرافی بازیگر نقش سعید سنایی در سریال برف بی صدا می‌بارد 

نقش سعید سنایی در سریال برف بی صدا می‌بارد را سید محمدهادی دیباجی بازی کرده است. او متولد ۱۲ تیر ۱۳۶۲ در تهران است و در رشته بازیگری در دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران تحصیل کرده است.

 

سید محمدهادی دیباجی از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و پیش از ورود به عرصه بازیگری، به عنوان چهره پرداز فعال بوده است. او در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی جایی در دور دست، بازی درسینما را تجربه کرد.

 

از نمونه آثار او می‌توان به محمد هادی دیباجی، بیرون از بهشت، سیب و سلما، آسپرین و دیوار شیشه‌ای اشاره کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------