مردان سلبریتی که بیشترین تعداد فرزند را دارند؛ از رابرت دنیرو تا ادی مورفی و مل گیبسون



 مردان سلبریتی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

مردان مشهور زیادی پدر شدن را تجربه کرده اند. اما برخی ستاره های مرد نه تنها در کار خود به جایگاه بالایی رسیده اند، بلکه خانواده ی بزرگی نیز با فرزندان فراوان ساخته اند.

  

رابرت دنیرو: ۷ فرزند 

 مردان سلبریتی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

 رابرت دنیرو در آوریل سال ۲۰۲۳ صاحب هفتمین فرزند خود، دختری به نام جیا شد که اولین فرزند مشترک او با شریک زندگی اش، تیفانی چن محسوب می شود. دنیرو از ۳ زن سابق زندگی خود هم فرزندانی دارد. پسر و دختری به نام الیوت و هلن گریس از همسر سابقش گریس هایتاور، دوقلوهایی به نام جولیان و آرون از شریک عاطفی سابقش توکی اسمیت و پسر و دختری به نام رافائل و درنا از همسر اولش داین ابت. دنیرو درنا را به فرزندخواندگی پذیرفت، چرا که او دختر ابت از رابط قبلی اش است.

 

جود لا: ۷ فرزند 

 مردان سلبریتی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

  

جود لا هم همچون دنیرو در سال ۲۰۲۳ صاحب هفتمین فرزند خود شد که دومین فرزند مشترک او با همسرش فیلیپا کون است. لا اولین بار در سال ۱۹۹۶ پدر شد، زمانی که از همسر آن زمانش، سیدی فراست صاحب فرزند شد. او از فراست ۳ فرزند دیگر هم به نام های رافرتی، آیریس و رودی دارد. لا بعداً از رابطه ی کوتاهش با سامانتا برک صاحب دختری به نام سوفیا شد. ششمین فرزند لا در سال ۲۰۱۵ به دنیا آمد که حاصل رابطه ی کوتاه او با کاترین هاردینگ بود.

 

کوین کاستنر: ۷ فرزند

 مردان سلبریتی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

  

کوین کاستنر در مجموع ۷ فرزند دارد. او از همسر سابقش سیندی سیلوا، لیلی و جو، از بریجت رونی، لیام و از آخرین همسرش کریستین بامگارتنر، کیدن وایت، هیز لوگن و گریس ایوری را دارد. کاستنر و بامگارتتر در مه ۲۰۲۳ از یکدیگر جدا شدند.

 

الک بالدوین: ۸ فرزند 

 مردان سلبریتی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

  

بالدوین ها خانواده ی پرجمعیتی اند. الک بالدوین از همسرش حالایش، هیلاریا بالدوین ۷ فرزند دارد که آخرین آن ها در سال ۲۰۲۲ به دنیا آمد. اویک فرزند هم از همسر اولش، کیم بیسینگر دارد که مدلی به نام آیرلند بالدوین و متولد سال ۱۹۹۵ است.

 

استلان اسکاشگورد: ۸ فرزند 

 مردان سلبریتی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

 استلان اسکاشگورد یکی از موفق ترین خانواده های هالیوود را دارد. از ۸ فرزند او، الکساندر، بیل و گوستاو بازیگران شناخته شده ای هستند و در آثاری همچون سریال های «دروغ های کوچک بزرگ» و «وایکینگ ها» و فیلم ترسناک «آن» نقش آفرینی کرده اند. ۶ فرزند اول اسکاشگورد از همسر اولش، مای هستند و ۲ تای آخری از همسر فعلی اش، مگان اورت.

 

مل گیبسون: ۹ فرزند 

 مردان سلبریتی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

  

خانواده ی مل گیبسون از سال ۱۹۸۰ با به دنیا آمدن دختر او، هانا از همسر آن زمانش، رابین دنیس مور شروع به گسترش کرد. این زوج سابق صاحب ۶ فرزند دیگر هم شدند، از جمله پسرشان مایلو گیبسون که پا جای پای پدرش گذاشت و به دنبال بازیگری رفت. مل گیبسون بعد از جدایی از رابین دنیس مور، رابطه ی کوتاه مدتی با اوکسانا گرگوریوا داشت که مادر هشتمین فرزند او شد. بعد از جدایی آن ها در سال ۲۰۱۰، گیبسون با رزالیند راس آشنا شد که در سال ۲۰۱۷ از او صاحب نهمین فرزند خود لارس جرارد شد.

 

ادی مورفی: ۱۰ فرزند

 مردان سلبریتی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

ادی مورفی ۱۰ فرزند از ۵ زن دارد. اولین فرزند او، اریک در سال ۱۹۸۹ به دنیا آمد و آخرین آن ها در سال ۲۰۱۸. مورفی درباره ی درس هایی که از پدر شدن گرفته، گفته: «فهمیدم که اگر بچه هایت را اولویت شماره یک خودت بگذاری، هرگز اشتباه بدی نکرده ای.»

 

ایلان ماسک: ۱۰ فرزند 

 مردان سلبریتی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

 

خانواده ی ایلان ماسک از سال ۲۰۰۲ پیوسته در حال گسترش بوده است، زمانی که او صاحب اولین فرزند خود، پسری به نام نوادا شد که متأسفانه در حالی که تنها ۱۰ هفته داشت، از دنیا رفت. بعد از آن ماسک و همسر آن زمانش، جاستین ویلسون به سراغ لقاح مصنوعی رفتند و در نهایت در سال ۲۰۰۴ صاحب دو قلو و در سال ۲۰۰۶ صاحب سه قلو شدند. ماسک بعداً در سال ۲۰۲۰ از گرایمز، خواننده ی مشهور صاحب یک پسر شد و دختر آن ها نیز در سال ۲۰۲۲ به دنیا آمد. با این حال، در فاصله ی سال های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲، ماسک از یکی از مدیران ارشد یکی از شرکت هایش به طور مخفیانه صاحب یک دوقلوی دیگر هم شد.

 

 روزیاتو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------