7 سریال جذاب کره‌ای در ژانر «کمدی» که نباید از دست بدهید



 بهترین سریال‌های کره‌ای ,اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی
در اینجا تعدادی از بهترین سریال‌های کره‌ای در ژانر کمدی را معرفی کرده‌ایم؛ سریال‌هایی مفرح و جذاب با داستان‌ها و حال و هواهای گوناگون.

 سریال‌های کره‌ای حتی وقتی در ژانر کمدی نباشند، باز هم مایه‌هایی از طنز را در خودشان دارند؛ معمولا در هر سریال کره‌ای، هر چقدر هم جدی باشد، شخصیت‌هایی هستند که رفتار و دیالوگ‌هایشان می‌تواند لبخند به لب مخاطب بیاورد.

 

به گزارش فرادید؛ بنابراین جای تعجبی نیست اگر کره‌ای‌ها در ژانر کمدی هم مثل ژانر عاشقانه و تاریخی بتوانند درخشان ظاهر شوند. در اینجا تعدادی از بهترین سریال‌های کره‌ای سال‌های اخیر را معرفی کرده‌ایم که یک جنبۀ کمدی قوی و مفرح در آن‌ها وجود دارد.

 

1. سقوط آزاد عشق (Crash Landing on You)

 بهترین سریال‌های کره‌ای ,اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی

یون سه‌ری دختر یک خانوادۀ ثروتمند و وارث یک شرکت عظیم در کره جنوبی است. یک روز او هنگام پرواز با پاراگلایدر در اثر وزش باد شدید، مجبور به فرود اضطراری در کره شمالی می‌شود. در آنجا، او با ری جئونگ هیوک که یک افسر ارتش کره شمالی است برخورد می‌کند. افسر جوان سعی می‌کند از سه‌ری محافظت کند و او را پنهان کند؛ به تدریج رابطه‌ای عاطفی بین این دو نفر شکل می‌گیرد.

 

2. دهکده ساحلی چاچاچا (Hometown Cha-Cha-Cha)

 بهترین سریال‌های کره‌ای ,اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

یک خانم دندانپزشک بعد از اینکه شغلش را در سئول از دست می‌دهد به یک دهکدۀ ساحلی می‌رود. در آن جا او با مرد جوانی به اسم هونگ دو شیک ملاقات می‌کند؛ جوانی که محبوب قلب مردم روستا است و تقریبا هر کار عجیب و غریبی را برای هر کسی انجام می‌دهد. این دو نفر بارها و بارها در موقعیت‌های مختلف به هم برخورد می‌کنند و کم کم احساسی بین آن‌ها جوانه می‌زند.

 

3. ملودرام باش (Be Melodramatic)

 بهترین سریال‌های کره‌ای ,اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی

این سریال داستان موقعیت‌های بامزۀ زندگی سه زن 30 ساله است که با هم دوست هستند؛ یکی از آن‌ها یک فیلمنامه‌نویس است که تازه از نامزدش جدا شده؛ دیگری یک کارگردان است که به خاطر مرگ نامزدش افسرده و غمگین است و سومی یک مادر مجرد است که شغل بازاریابی دارد.

 

4. پاسخ 1988 (Reply 1988)

 بهترین سریال‌های کره‌ای ,اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی

این درام مفرح خانوادگی گروهی متشکل از پنج دوست دوران کودکی را دنبال می‌کند که حالا بزرگ شده‌اند و با مسائل و مشکلات نوجوانی رو به رو هستند.

 

5. به وایکیکی خوش‌آمدید (Welcome to Waikiki)

 بهترین سریال‌های کره‌ای ,اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی

وقتی سه مرد جوان بی‌تجربه برای پول درآوردن یک مهمان‌خانه باز می‌کنند، طبیعتا یک جور هرج و مرج اتفاق خواهد افتاد! این سریال داستان یک فیلمساز مشتاق، یک بازیگر و یک نویسنده را دنبال می‌کند که برای تامین بودجه برای فیلمی که دوست دارند بسازند، شروع به اداره مهمانخانه‌ای به نام وایکیکی می‌کنند.

 

6. تنها ترانۀ عاشقانۀ من (My Only Love Song)

 بهترین سریال‌های کره‌ای ,اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی

سو جونگ یک زن هنرپیشه متکبر است که معتقد است موقعیت و پول می‌تواند شما را به هر جایی برساند. او به طور تصادفی در یک پورتال زمانی می‌افتد و به گذشته سفر می‌کند؛ یعنی به گوگوریو در قرن ششم میلادی. او در آنجا با اوندال آشنا می‌شود، مردی که در به در به دنبال پول است و برای بدست آوردن آن به سختی کار می‌کند. با این حال، او برای فقرا و درمانده‌ها دل نرم و سخاوتمندی دارد و خیلی راحت پولش را به آن‌ها می‌بخشد.

 

7. آقای ملکه (Mr. Queen)

 بهترین سریال‌های کره‌ای ,اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی

این سریال درباره یک سرآشپز در کرۀ امروزی است که به طور خارق‌العاده‌ای در داخل بدن ملکه‌ای از دوران چوسون به دام می‌افتد! این وضعیت عجیب منجر به هرج و مرجی باورنکردنی و موقعیت‌های بسیار خنده‌داری می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------