انتقاد مهران مهام از مدیران رسانه ملی/ در سال های گذشته مدیران همه کودک داشتند و در تلویزیون بخش کودک بسیار فعال بود



مهران مهام ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
مهران مهام تهیه کننده رسانه ملی که اخیرا سریال بی همگان را روی آنتن شبکه سه داشت معتقد است:در سال های گذشته مدیران همه کودک داشتند و در تلویزیون بخش کودک بسیار فعال بود

به گزارش برنا ؛مهران مهام در پاسخ به این پرسش که چرا تولیدات کار کودک با افول همراه است گفت: متاسفانه ژانر کودک را خوب نمی شناسیم و این مساله روی بحث کمی وکیفی تولیدات کودک موثر بوده است. در سال های گذشته برنامه های کودکی وجود داشت مانند «محله برو و بیا» و... که از شبکه دو پخش می شد و هنرمندان زیادی مانند آتیلا پسیانی، حمید جبلی، خدابیامرز رضا ژیان از آنجا و تعدادی هم از ساعت خوش مانند رضا عطاران، مهران مدیری و... ظهور کرده اند.

 

مهران مهام ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

این افراد کسانی بودند که از تئاتر آمده بودند و از آنجا کم کم به سمت تلویزیون آمده و در کارهای آیتمی حضور داشتند و بعد از بین آن ها برگزیده ها و بهترین ها در تلویزیون ماندگار شدند یعنی یک بازیگر مستقیم به عنوان نقش اول جلوی دوربین نرفته است پس بهتر است که این نسل جوان به خصوص کسانی که در ژانر طنز میخواهند فعالیت کنند از کار های آیتمی و کودک شروع کنند چون بازیگران طنز را نمی توان مستقیم برای نقش اول جلوی دوربین برد البته در ژانر های ملودرام و غیره اینکار را می کنند.

 

او ادامه داد: در سال های گذشته مدیران همه کودک داشتند و در تلویزیون بخش کودک بسیار فعال بود درحال حاضر سن این مدیران بالا رفته است و برنامه های کودک هم بسیار اندک شده است اما خوشبختانه این موضوع درحال حاضر درحال تغییر است و امیدمان به نسلهای جوانی است که مدیر می شوند تا بخش کودک را دوباره فعال کنند و به آن رونقی بدهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------