آتش تقی پور: من هم مثل خیلی ها در تلویزیون گم و گور شده ام



آتش تقی پور ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
آتش تقی‌پور ـ بازیگر قدیمی که همیشه او را با لهجه شیرین آذری در فیلم و سریال‌ها می‌بینیم ـ این روزها از وضعیت صداوسیما گله‌مند است و می گوید: متاسفانه در تلویزیون کار به کاردان سپرده نمی شود. 

این بازیگر درباره جوانسازی سازمان صداوسیما هم چنین می گوید: پیشرفت به جوان و پیر نیست. اگر به همان جوان ها میدان بدهند که تفکراتشان را پیاده کنند همه چیز درست می شود اما متاسفانه نه به جوان ها و نه به باتجربه ها میدان داده نمی شود و نمی گذارند آزادانه عمل کنند.

 

آتش تقی پور در گفت و گویی با ایسنا در پاسخ به اینکه چرا دیگر مثل گذشته در تلویزیون حضور ندارد؟ اینگونه گفت: من هم مثل خیلی های دیگر این روزها در تلویزیون گم و گور شده ام. اگر خدا هم نخواهد بعضی بنده های خدا این کار را می‌کنند که ما دیگر مثل گذشته نباشیم. آخرین کار من در تلویزیون سریال "اپیدمی(موج اول)" بود. من در این مجموعه نقش نگهبان بیمارستان را بازی کردم و از حضورم راضی بودم؛ چراکه به نظرم متن سریال خوب نوشته شده بود و از همکاری با گروه کاملا رضایت داشتم. برای حضورم در یک سریال دیگر هم صحبت‌هایی شده اما چون هنوز قطعی نشده نمی‌توانم اعلام کنم. ما هم این روزها مثل خیلی های دیگر در انتظاریم تا ببینیم چه اتفاقاتی برایمان می افتد.

 

عاشق مردم کشورم هستم

بازیگر سریال های "تنهاترین سردار"، "پهلوانان نمی میرند"، "شب دهم، "تفنگ سر پر" و ستایش۲و۳" در پاسخ به اینکه آیا از تلویزیون راضی است؟ اظهار کرد: اگر دیگران راضی هستند، من هم راضی ام که بعید می دانم راضی باشند. من عاشق مردم کشورم هستم. درباره جوانسازی این روزهای تلویزیون هم باید بگویم متاسفانه تفکر تغییر نمی کند. برخی دوستان به تصور خودشان کارشان ساختن است اما به هنر کشور آسیب می زنند. حالا جوان بیاید یا پیر، مگر به جوان ها میدان داده می شود که بخواهند به تفکراتشان عمل کنند؟

 

وی سپس در صحبت هایش به دوری عادل فردوسی پور از تلویزیون اشاره کرد و گفت: وقتی فردی مثل عادل فردوسی پور را برمی دارند و فلانی را می آورند که اصلاً از فوتبال سررشته ندارد، این یعنی کار به کاردان سپرد نمی شود؛ البته اخیرا اتفاقاتی افتاده که شاید خیر باشد اگر ثابت بماند؛ بنابراین جوان و پیر ندارد، مهم این است که دست و فکر باز باشد که اگر باز نباشد و سعه صدر وجود نداشته باشد به هیچ دردی نمی خورد.

 

تقی پور همچنین تصریح کرد: منِ بازیگر قطعا وابسته به سلامتی و شادی مردم کشورم است. من خودم بازنشسته هستم که البته هر از گاهی هم از طریق همین بازیگری امرار معاش می کنم ولی گاهی فکر می‌کنم باید بازیگری را هم کنار گذاشت و انقدر سنگش را به سینه نزد چون گاهی واقعا آزار می بینم.

 

آتش تقی پور ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

آتش تقی پور و داریوش ارجمند در سریال "ستایش"

این بازیگر در بخشی دیگر درباره سریال "ستایش ۲" که این شب ها از شبکه آی فیلم بازپخش می شود به حضورش در این مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: بازپخش "ستایش" را می بینم. همکاری با آقای سعید سلطانی و گروهش همیشه برای من خوب بوده و واقعا راضی بودم. برایم باعث افتخار و خوشحالی بود که در این کار در کنار هنرمندان خوبی ایفای نقش کردم.

 

امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد

آتش تقی پور در پایان گفت و گویش اظهار امیدواری کرد که با تمام تلخی ها و مشکلات بزودی اتفاقات خوبی در تلویزیون بیفتد و گفت: امیدوارم حالا که فکر و ذهن مردم درگیر است، حداقل تلویزیون بتواند بخش کمی از مشکلات مردم را با برنامه هایش تسکین بدهد؛ البته در حال حاضر رک بگویم که اوضاع خوب نیست اما امیدواریم که اتفاقات خوبی بیفتد ولی باز هم تاکید می کنم مدیریت خوب، به جوان و پیر نیست، باید به افرادی که مدیر هستند میدان داده شود، سن و سال اصلا و ابدا مهم نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------