لری کینگ به برنامه ۲۵ ساله خود خاتمه می دهد



 

 

لری کینگ

 

لری کینگ به برنامه ۲۵ ساله خود خاتمه می دهد.«لری کینگ» مجری افسانه ای تلویزیون بعد از ۲۵ سال با شبکه خبری سی ان ان خداحافظی كرد و وارد دوران بازنشستگی خود شد.




«لری کینگ» مجری افسانه ای تلویزیون که مدت ۲۵ سال در شبکه سی ان ان با سیاستمداران و افراد مشهور گفتگو کرد و ظاهرا این اواخر تأثیرگذاری گفتگوهایش بسیار نزول کرده، رسما اعلام بازنشستگی کرد و گفت که از این پس هرازگاهی برای شبکه خبری سی ان ان برنامه های ویژه تهیه می کند. او همچنین گفت که برای بازنشستگی هیچ گونه فشاری ازسوی سی ان ان روی او نبوده، و خودش به این نتیجه رسیده که باید از این برنامه کنار بکشد.



آسوشییتد پرس نوشت: لری کینگ در ماه جاری بیست و پنحمین سال اجرای برنامه تلویزیونی خود را پشت سر گذاشت و به این ترتیب رکورد طولانی ترین برنامه تلویزیونی را در کتاب رکوردهای جهانی «گینس» به نام خود ثبت کرد.



این مجری قدیمی رادیو درواقع پیشگام تلویزیون های کابلی بود. برنامه تلویزیونی او از همان اولین قسمت که با فرماندار یکی از ایالات آمریکا گفتگو کرده بود، به یک مکان باارزش برای هرکسی تبدیل شد که قصد داشت با ملت صحبت کند. سبک گفتگوهای کینگ؛ سبکی ساده بود و منتقدان هرازگاهی به او خرده می گرفتند که گفتگوهایش بی برنامه است، ولی کینگ برای آنکه مهمانهایش احساس راحتی و آرامش کنند، مهارت خاصی داشت.



«کلاین» مدیر شبکه سی ان ان به دنبال این است که برنامه گفتگوی سیاسی در ساعات پربیننده را همچنان حفظ کند، درعین حال که معتقد است هیچ کسی مثل لری کینگ نمی تواند برنامه گفتگو را اجرا کند. درحالیکه از «کتی کوریک» مجری اخبار شبکه سی. بی. اس. که خود تمایلی به اجرای برنامه در سی ان ان ندارد، به عنوان جایگزین احتمالی کینگ نام برده می شود، خود کینگ می گوید اگر قرار بود خودش جایگزین خودش را انتخاب کند، «رایان سیکرست» را به عنوان بهترین گزینه معرفی می کرد.

 

لری کینگ گفت که در طول ۵۳ سال فعالیتش در زمینه مجری گری، حدود ۵۰ هزار گفتگو انجام داده است و اینکه همیشه سعی کرده از طرف مصاحبه اش سؤال های کوتاه بپرسد و هرگز طرف را در منگنه قرار ندهد..../خبرگزارى ايلنا

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------