فیلم جدید بونگ جون هو با بازیگران هالیوودی ساخته می‌شود



 فیلم جدید بونگ جون هو,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
کارگردان فیلم موفق «انگل» بازیگران جدید برای فیلم بعدی‌اش انتخاب کرد تا در کنار رابرت پتینسون نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، جدیدترین فیلم بونگ جون هو پس از پروژه برنده جایزه اسکارش یعنی «انگل» دارد لیستی قابل توجه از ستاره‌های هالیوودی را به خود جذب می‌کند.

 

منابع آگاه می‌گویند مارک روفالو، تونی کولت و نائومی آکی به زودی در فیلم بعدی بونگ برای شرکت برادران وارنر به رابرت پتینسون ملحق می‌شوند. این فیلم که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده، بر پایه رمان «میکی ۷» نوشته ادوارد اشتون ساخته می‌شود.

 

بونگ مسئولیت نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده دارد. در این فیلم بونگ و دوهو چوی تهیه‌کننده یک بار دیگر با شرکت پلن بی متعلق به برد پیت همکاری می‌کنند. آخرین همکاری موفق آن‌ها در فیلم سال ۲۰۱۷ «اوکجا» ساخته این کارگردان بود.

 

کتاب «میکی ۷» منبع الهام اصلی فیلم خواهد بود، اما منابع می‌گویند با توجه به تجربه قبلی بونگ با اقتباس‌های سینمایی، به احتمال زیاد نسخه او تفاوت‌هایی با رمان خواهد داشت. داستان رمان درباره فردی به نام میکی‌۷ است که به عنوان یک «بی‌مصرف» شناخته می‌شود: کارمندی دورانداختنی در یک ماموریت اکتشافی که برای مستعمره کردن دنیای یخی نیلفهایم ارسال می‌شود.

 

هر بار که ماموریتی بیش از حد خطرناک یا حتی انتحاری است، همه رو به میکی می‌آورند. بعد از اینکه یک نسخه او می‌میرد، بدن جدیدی با بیشتر خاطرات قبلی تولید می‌شود. بعد از ۶ مرگ، میکی شرایط خود می‌شود و می‌فهمد که چرا این تنها موقعیت شغلی خالی این ماموریت بود.

 

این دومین همکاری بونگ با شرکت برادران وارنر است. آن‌ها در حال حاضر همچنین مشغول ساخت سریالی کوتاه بر پایه «انگل» هستند که با همکاری اچ‌بی‌او ساخته می‌شود و بونگ و چوی کنار آدام مک‌کی و کوین مسیک آن را تهیه می‌کنند.

 

در میان ستاره‌های فیلم جدید بونگ، آکی اخیراً بعد از نقش‌آفرینی در «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» بسیار مشهور شده است. کلایو دیویس او را برای ایفای نقش ویتنی هیوستون در فیلم بیوگرافیکی جدیدش انتخاب کرد که انتظار می‌رود در فصل جوایز هم قوی ظاهر شود.

 

کولت هم اخیراً به خاطر نقش‌آفرینی در سریال کوتاه «پلکان» اچ‌بی‌او نقدهای مثبتی دریافت کرده است. در بخش سینما، او کنار بردلی کوپر در فیلم «کوچه کابوس» بازی کرد.

 

روفالو اخیراً در فیلم «پروژه آدام» نت‌فلیکس مقابل رایان رینولدز نقش‌آفرینی کرد و در سریال «شی‌هالک: وکیل دادگستری» دوباره در نقش بروس بنر ظاهر می‌شود. او همچنین در فیلم «بیچاره‌ها» کنار اما استون بازی می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------