جواد رضویان: ۱۳ ماه کار نکردم و دندان روی جگر گذاشتم تا «زهرمار» ساخته شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,جواد رضویان
جواد رضویان گفت: تلاش من در زهرمار این بوده که از فضای کاری کمدی خودم فاصله بگیرم. طی این مدت سیزده ماه کار نکردم و دندان روی جگر گذاشتم تا در فیلم زهرمار به سمت و سوی دیگری بروم.

 به گزارش میزان،جواد رضویان درباره دلیل عدم حضورش در مقام بازیگر در نخستین فیلم خود "زهرمار" گفت: من قطعاً از این به بعد هر فیلمی که بسازم به هیچ وجه خودم در آن به ایفای نقش نخواهم پرداخت.

 

او درباره تمایل شخصی خود بین بازیگری و کارگردانی افزود: واقعیت امر من هر دو را دوست دارم و مخاطب باید بگوید در کدام بهتر هستم. البته من هنوز واکنش مخاطب عام و همچنین اکران عموم را نگرفته ام که بتوانم بگویم که از کارگردانی راضی هستم یا نه.

 

بازیگر سریال «سه در چهار» در همین راستا ادامه داد: من بیست و پنج سال دغدغه بازیگری داشتم و نمی‌توانم به طور قطع بگویم که کارگردانی را بیشتر دوست دارم و یا کارگردانی مورد علاقه من است.

 

او درباره کمدی بودن و یا نبودن زهرمار اظهار کرد: تلاش من در زهرمار این بوده که از فضای کاری کمدی خودم فاصله بگیرم. طی این مدت سیزده ماه کار نکردم و دندان روی جگر گذاشتم تا در فیلم زهرمار به سمت و سوی دیگری بروم.

 

رضویان درباره بازگشت خود به بازیگری خاطرنشان کرد: من بازیگرم و قطعاً اگر نقش خوبی باشد آن را بازی می کنم. اما در مورد فیلمسازی فیلم بعدی‌ام بدون شک حال و هوای نقد اجتماعی خواهد داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------