بازی در فیلم «ابراهیم حاتمی‌کیا» را رد کردم/برای سریال «سلمان فارسی» با من صحبتی نشده است



بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» گفت: به تازگی برای بازی در فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا پیشنهاد داشتم اما به دلیل مشغله فراوان و تعهد به سریال دخترم نرگس این پیشنهاد را رد کردم، بازی در سریال وقت زیادی را از بازیگر می گیرد و شاید به همین دلیل من در سینما کم کارتر هستم. 

محمود پاک‌نیت بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریالی به نام «دخترم نرگس» به نویسندگی و کارگردانی باقر پیران هستم و فعلاً به غیر از این اثر کار دیگری را قبول نکرده ام. 

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ابراهیم حاتمی‌کیا

وی درباره زمان باقی مانده از فیلمبرداری سریال دخترم نرگس افزود: نزدیک به یک ماه و نیم از فیلمبرداری سریال باقی مانده و کار من به واسطه نقشی که در آن دارم بسیار زیاد است. 

  

بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» در مورد مضمون این سریال اضافه کرد: ژانر این مجموعه اجتماعی است که به مشکلات یک خانواده می پردازد، دخترم نرگس با مفهوم ارتباط ادیان ساخته شده و رابطه بین ارامنه و مسلمانان را بررسی می کند، پدر خانواده مشکلات فراوانی با دختر خود دارد و در آخر متوجه می شود که پدر آن دختر نیست. 

 

وی درباره احتمال حضورش در سریال سلمان فارسی و حضرت موسی (ع) اذعان کرد: من دوست دارم این دو اثر حضور داشته باشم اما هنوز هیچ پیشنهادی برای بازی در این آثار به من نشده است. 

 

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به آخرین پیشنهاد سینمایی خود تصریح کرد: به تازگی برای بازی در فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا پیشنهاد داشتم اما به دلیل مشغله فراوان و تعهد به سریال دخترم نرگس این پیشنهاد را رد کردم، بازی در سریال وقت زیادی را از بازیگر می گیرد و شاید به همین دلیل من در سینما کم کارتر هستم.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ابراهیم حاتمی‌کیا

 

وی در همین رابطه اضافه کرد: من همیشه سعی می کنم در یک اثر حضور داشته باشم و دو کار را با هم قبول نکنم، زیرا تمرکزم را از بین می‌برد، ترجیح می‌دهم در یک کار به خوبی بازی کنم تا اینکه در دو اثر همزمان بازی بی کفیت و غیر قابل قبولی ارائه دهم. 

 

پاک‌نیت با اشاره به نزدیک شدن به پخش آثار محرمی تلویزیون خاطرنشان کرد: من از بازی در سریال های مناسبتی مخصوصاً برای ماه محرم استقبال می کنم اما دوست دارم در کاری بازی که کیفیت بالایی داشته باشد و صرفاً برای پر کردن زمان مردم درست نشده باشد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------