یک نکته درباره سریال«مرضیه»که پخش آن به زودی آغاز می شود



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, گوهر خیراندیش

 

روز دوشنبه صبح، فلورا سام مهمان برنامه «سلام صبح بخیر» بود و در این برنامه درباره قصه سریال جدید خود به نام «مرضیه» و نقش بعضی از شخصیت‌های داستان توضیح داد. طبق توضیح این کارگردان و نویسنده، گوهر خیراندیش در سریال «مرضیه»، نقش زنی را بازی می‌کند که روزی قهرمان والیبال بوده و حالا روی ویلچر نشسته است.

 

جالب این جاست که فلورا سام قبلاً مشابه این شخصیت را برای سریال «مشق عشق» به کارگردانی بهرام بهرامیان نوشته بود و حالا این شخصیت را در سریال تازه خود تکرار کرده است. سریال «مشق عشق» سال 84 از شبکه یک پخش می‌شد، این مجموعه قصه والیبالیستی به نام «امید» با بازی کوروش تهامی را روایت می‌کرد که بر اثر حادثه‌ای فلج شده بود و روی ویلچر می‌نشست.

 

این اتفاق تأثیرات منفی بسیاری در روحیه او گذاشته و باعث شده بود که افسرده شود و در ارتباط با همسر و اطرافیانش دچار مشکلاتی شود. حالا او مشابه این شخصیت را در سریال «مرضیه» کپی کرده است، تنها با این تفاوت که «امید» مرد جوانی بود و گوهر خیراندیش در سریال «مرضیه» زن مسنی است! وگرنه والیبال، ناتوانی در راه رفتن و فاصله گرفتن از روزهای اوج سابق، دقیقا همان است که 17 سال پیش در سریال «مشق عشق» دیده بودیم. این که مشکلات شخصیت گوهر خیراندیش تا چه اندازه به چالش‌های شخصیت «امید» شبیه است معلوم نیست و باید تا زمان پخش سریال صبر کرد تا بتوان بهتر درباره میزان شباهت این دو شخصیت قضاوت کرد.

 

 

 خراسان  

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------