ماجرای ضرر میلیاردی محسن یگانه



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, محسن یگانه
یک ضرر میلیاردی، محسن یگانه خواننده قطعه‌های هیت پاپ و صاحب سبک را به صدر اخبار موسیقی بازگرداند.

 به  گزارش خراسان ؛داستان از این قرار است که چند روز پیش یک فعال موسیقی در برنامه «صحنه» رادیو تهران مدعی شد محسن یگانه به دلیل خرید یک خانه ۱۵ میلیاردی در تهران که بعد مشخص شده به شش نفر دیگر نیز فروخته شده و بلاتکلیف است، به کانادا رفته تا آب و هوایی تازه کند.

 

این اظهارات باعث شد تا محمد حاتم‌پور مدیربرنامه‌های این خواننده پاپ طی یک گفت‌وگو، اصل موضوع را تایید و رقم گفته‌شده را رد کند و همچنین درباره برنامه‌های جدید محسن یگانه توضیحاتی ارائه دهد. همین بهانه‌ای شد تا جزئیات بیشتری درباره این خواننده محبوب بنویسیم.

 

سکوت قلبتو بشکن و برگرد!

چهار سال از انتشار آخرین آلبوم محسن یگانه به نام «نگاه من» می‌گذرد. او امسال کنسرت‌هایی را نیز در شهرهای مختلف ایران روی صحنه برد، اما لغو کنسرت‌های دیگرش تا نوروز سال ۹۹ باعث شد تا پاییز امسال گمانه‌هایی مبنی بر مهاجرت وی به کانادا شکل بگیرد. یگانه که خواننده کم حاشیه‌ و کم صحبتی‌ است، در واکنش به این خبر نیز سکوت کرد تا این که گفت‌وگوی رادیویی که پیشتر به آن اشاره کردیم، باعث شد مدیربرنامه‌های یگانه درباره مهاجرت او شفاف‌سازی کند. او گفت: من چند روز پیش که با محسن جان تلفنی صحبت می‌کردم، قرار شد احتمالاً در اردیبهشت و خرداد سال ۹۹ به تهران تشریف بیاورند و ما کنسرت‌ها را برگزار کنیم؛ حتی داریم سالن‌های‌مان را برای آن موقع رزرو می‌کنیم. وی ضمن رد مهاجرت دایمی این خواننده به کانادا افزود: فعلا مشخص نیست. این که گفته‌اند محسن صد درصد برنمی‌گردد، کذب است چون ما داریم با محسن جان کار می‌کنیم و با او قرارداد داریم. ما الان حتی داریم مجوز شعر و ملودی‌های محسن را می‌گیریم و ان شاءا... بتوانیم قطعات جدید را در آینده منتشر کنیم.»

 

سرنوشت دو «محسن» شبیه است؟

محسن یگانه و محسن چاوشی هر دو کار خود را با موسیقی زیرزمینی آغاز کردند. یگانه دهه شصتی بود و چاوشی متولد اواخر دهه پنجاه. سرگذشت اولین قطعه محسن یگانه نیز جالب است، این قطعه با همکاری چاوشی و حامد هاکان شاخته شد. چاوشی در آن روزها شهرتی نداشت و به عنوان یک خواننده زیرزمینی مشغول فعالیت بود. هاکان نیز مهر ماه دوسال پیش در ۳۴ سالگی درگذشت. عجیب این که اولین و آخرین آلبوم رسمی او با وجود داشتن صدها تک‌آهنگ، مرداد ماه امسال منتشر شد و در واقع دو سال پس از درگذشتش مجوز دریافت کرد.

 

سرنوشت محسن یگانه و چاوشی باز هم به هم گره خورد و سرانجام هر دو در سال ۸۷، اولین آلبوم رسمی خود را منتشر کردند، یگانه «نفس‌های بی‌هدف» و چاوشی «یه شاخه نیلوفر» را. هر کدام از این خواننده‌ها در ادامه راه خود صاحب چندین قطعه هیت و محبوبیت شدند با این تفاوت که هنوز چاوشی روی صحنه کنسرت نرفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------