اظهارات جدید مهناز افشار یک سال پس از شهادت طلبه همدانی



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, مهناز افشار

 

مهناز افشار که سال قبل با انتشار یک توئیت جعلی و جنجالی در ماجرای شهادت طلبه همدانی در معرض اتهام قرار گرفت، حالا در تازه ترین اظهارنظر مدعی شده است که پست و توئیت خود را یک روز بعد از شهادت طلبه همدانی منتشر کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران با انتشار این اظهارات افشار که آن را در برنامه لایو اینستاگرامی مطرح کرده است، نوشت: «با وجود حذف توئیت مهناز افشار تصویر متن منتشر شده وی در تاریخ ششم اردیبهشت در فضای مجازی موجود است. یک روز پس از این توئیت، مصطفی قاسمی در ۴۹ سالگی به قتل رسید درحالی که هیچ ارتباطی با توئیت فیکی که افشار پاسخ آن را داده بود، نداشت.»

 

ماجرا چه بود ؟ 

ماجرا ازاین قرار بود که افشار توئیتی جعلی منتسب به یک طلبه مازندرانی را با این محتوا : «از همه خواهران مجاهده مجرد درخواست می کنم در حد توان به صیغه برادران حشدالشعبی در بیایند. حتی با صیغه های یک روزه به صیغه هر تعداد برادر عراقی در بیایند خدا اجرشان را می دهد.» منتشر کرد که پس از انتشار مشخص شد این توئیت کاملا جعلی است و روز بعد از آن که یک طلبه همدانی به قتل رسید، برخی ادعا کردند انگیزه قاتل به نوعی تحریک از پیامی بوده که توسط افشار در فضای مجازی منتشر شده است. در عین حال افشار از آن همان زمان پرونده ای قضایی برایش باز شد که البته تاکنون از آلمان بازنگشته است ولی بارها تاکید کرده که قصد بازگشت دارد.

 

 

خراسان

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------