شرکت‌کنندگان«عصرجدید»تست کرونا می‌دهند/ماسک اجباری برای تماشاگران



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,عصر جدید۲
احسان علیخانی در گفتگویی زنده در فضای مجازی از شرایط ضبط مرحله دوم «عصر جدید۲» خبر داد و اینکه با توجه به پروتکل‌ها ماسک برای تماشاگران حاضر در استودیو اجباری شده است.

به گزارش مهر، جامعه این روزها با تب دوباره‌ای از کرونا مواجه شده است که برنامه‌های تلویزیونی را هم ممکن است با تغییرات جدیدی مواجه کند. از جمله این برنامه که بر اساس پروتکل‌های جدید شرایط ویژه‌ای برای ضبط در نظر گرفته‌اند «عصر جدید» است که در حال حاضر مرحله دوم آن در حال ضبط است.

 

احسان علیخانی شب گذشته ۱۷ تیرماه در گفتگویی زنده در فضای مجازی از ادامه ضبط مرحله دوم «عصر جدید» خبرهایی تازه داد و با اشاره به پروتکل‌های جدید از اجباری شدن استفاده از ماسک برای تماشاگران حاضر در استودیو گفت.

 

جزییات مرحله دوم «عصر جدید»

وی همچنین خبر داد که پخش این برنامه از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و گفت: در این مرحله داوران دیگر انتخابی ندارند و دو نفر در هر اجرا باقی می‌مانند که مردم می‌توانند انتخاب کنند که چه کسی به نیمه نهایی می‌رود.

 

در این مرحله هر شب هم دو نفر با رای مردمی به نیمه نهایی راه می‌یابند که یک نفر را مردم انتخاب می‌کنند. در نهایت ۱۰ نفر توسط مردم و پنج نفر توسط داوران انتخاب می‌شوند.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,عصر جدید۲

 

ماسک برای تماشاگران «عصر جدید» اجباری شد

ضبط مرحله دوم «عصر جدید» از هفته پیش آغاز شده و امروز چهارشنبه ۱۸ تیرماه قرار است قسمت‌های سوم و چهارم ضبط شود که با توجه به پروتکل‌های جدید سخت‌گیری‌ها در ضبط برنامه افزایش پیدا می‌کند از جمله اینکه ماسک اجباری شده است. همچنین فاصله اجتماعی بیشتر شده است و با اینکه استودیو فصل دوم «عصر جدید» ظرفیت حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفری دارد با این حال از امروز حدود ۱۵۰ شرکت‌کننده به استودیو وارد می‌شوند.

 

با این حال علیخانی شب گذشته در پاسخ به سوالات مختلف مخاطبان این گفتگوی زنده مجازی که به حدود ۲۶۰ هزار نفر می‌رسیدند، اعلام کرد که اگر شرایط کرونا به همین منوال ادامه داشته باشد احتمالاً به ضبط بدون تماشاگر هم فکر خواهند کرد.

 

تست کرونا از شرکت‌کنندگان «عصر جدید»

در این برنامه برای داوران هم نوعی ماسک تدارک دیده شده است که در هنگام نزدیک شدن به شرکت کننده و دیگران استفاده خواهد شد.

 

در هر قسمت از ضبط برنامه «عصر جدید» از همه شرکت‌کننده‌ها تست کرونا گرفته می‌شود.

عوامل این برنامه با یکی از آزمایشگاه‌ها قرارداد بسته‌اند و برای این منظور اتاقی در لوکیشن این برنامه تدارک دیده شده است که تست کرونا گرفته می‌شود و در کمتر از هشت ساعت جواب تست‌ها به دست عوامل می‌رسد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------