محافظ جانی دپ خشونت آمبر هرد علیه جانی دپ را تأیید کرد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,جانی دپ
محافظ جانی دپ شهادت داد، امبر هرد - همسر سابق این بازیگر - بارها رفتاری خشونت آمیز با او داشته است. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، مالکوم کانلی محافظ شخصی جانی دپ، دیروز با حضور در دادگاه اعلام کرد، جانی دپ مدعی شده آمبر هرد، همسر سابقش، یک سیگار را روی صورت وی خاموش کرده است!

 

کانلی در این باره گفت: زمانی که جانی دپ مشغول ایفای نقش در فیلم «دزدان دریایی کارائیب» بود، به خانه اجاره‌ای دپ و هرد می‌رود و می‌بیند که آن دو درگیر هستند. کانلی، دپ را به اتومبیل می‌برد و دپ به او می‌گوید: او (هرد) انگشتم را برید. کانلی به دادگاه گفت که انگشت بریده دپ را دیده و او در وضعیت بسیار نامساعدی بوده است. دپ همچنین به کانلی می‌گوید که هرد یک سیگار روی صورت وی گذاشته است و کانلی جای سیگار را روی صورت وی دیده است.

 

کانلی در ادامه در دادگاه اظهار کرد: حمله هیچ مردی به یک زن را تحمل نمی‌کند و هیچگاه ندیده جانی دپ با آمبر هرد، رفتاری خشونت آمیز داشته باشد.

 

تارا رابرتس مدیر جزیره خصوصی جانی دپ در باهاماس، نیز گفت: جانی دپ به طرز غیر معمولی مهربان است و هیچگاه ندیدم که با آمبر هرد یا هر کس دیگر رفتاری خشونت آمیز و پرخاشگر داشته باشد.

 

کانلی که ۱۶ سال است برای جانی دپ کار می‌کند، در دادگاه رویال لندن شهادت داد. پرونده شکایت جانی دپ علیه روزنامه سان ششمین روز خود را در این دادگاه سپری می‌کند. دپ از گروه خبری این روزنامه و خبرنگار آن که به او اتهام کتک زدن همسرش را زده بودند، شکایت کرد. دپ که از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ همسر آمبر هرد بوده، هر گونه خشونت علیه وی را رد کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------