۵ فیلمساز مطرح هندی درباره کرونا فیلم می‌سازند



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فیلمساز مطرح هندی
.۵ فیلمساز برجسته هندی با هم یکی شده‌اند تا فیلمی درباره پاندمی ویروس کرونا در این کشور بسازند. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، پروژه‌ای فعلاً بی‌نام که ترکیبی از چند فیلم کوتاه است، توسط ۵ فیلمساز برجسته هندی ساخته می‌شود.

 

این فیلم را کمپانی تولید آنوباو سینها فیلمساز هندی تولید می‌کند و دیگر فیلمسازانی که در این پروژه مشارکت کرده‌اند شامل کیتان مهتا، سودیر میشرا، هانسال مهتا و سوبهاش کاپور هستند.

 

سینها گفت: در چند ماه اخیری که در قرنطینه بوده‌ایم خیلی بیشتر از گذشته با هم حرف زدیم و بدیهی است که خیلی از این مکالمات به کرونا مرتبط بوده که همه دنیا را از کار بازداشته است. ما می‌توانیم ببینیم که چقدر تغییر و تحولات ایجاد شده است. فکر کردم باید این‌ها برای آیندگان ثبت شود. باید داستان‌هایی را که می‌خواهیم و دوست داریم، برای آنها بگوییم و اینکه با هم این کار را انجام دهیم به نظرم خیلی جذاب‌تر است.

 

همه این فیلمسازان از چهره‌های شناخته شده سینمای هند هستند. سینها با یک پیشینه پر و پیمان سازنده فیلم علمی تخیلی پرهزینه «را.وان» با بازی شاهرخ خان بوده و بعد درامی با عنوان «مالک» را ساخت که ریشی کاپور و تاپسی پانو در آن بازی کردند.

 

میشرا سازنده دارم سیاسی «هزاران رویا مثل این» و تریلری درباره مافیای بمبئی است. وی ساخت فیلم «مردان جدی» برای نتفلیکس را هم در کارنامه دارد.

 

کیتان مهتا درام «میرش ماسال» را در کارنامه دارد و سازنده فیلم طنز «توبا تیک سینگ» است.

 

هانسال مهتا هم سازنده درامی با عنوان «اومرتا» درباره آدم‌ربایی و قتل دانیل پیرل روزنامه‌نگار وال استریت است که در فستیوال‌های جهانی با اقبال روبه رو شد.

 

سوبهاش کاپور هم کمدی مشهور «جولی ل‌ل‌ب» و ادامه‌اش را در کارنامه دارد.

 

فیلمبرداری این فیلم اواخر امسال شروع می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------