کرونا «بشیر کورلئونه» را متوقف کرد/ مرور شاهنامه با آقای حکایتی



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, بشیر کورلئونه
میلاد خالقی‌منش ضمن اشاره به توقف تولید مستند «بشیر کورلئونه» به دلیل شرایط کرونایی، از تولید مجموعه «اراده و سرنوشت» با روایت بهرام شاه‌محمدلو ایفاگر نقش خاطره‌ساز «آقای حکایتی» خبر داد. 

میلاد خالقی‌منش در گفتگو با  مهر، درباره پروژه‌هایی که در دست دارد گفت: ساخت مستند «بشیر کورلئونه» به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده است، چرا که ساخت این مستند نیازمند فضای خاصی است که در حال حاضر چنین فضای ی خطرناک است.

 

وی بیان کرد: بخش‌هایی از پروژه «بشیر کورلئونه» سمت اشرف آباد تهران تصویربرداری شده بود، با توجه به اینکه فیلم درباره زباله است، در شرایط فعلی به دلیل وجود آلودگی فضا امکان ادامه کار را به ما نمی‌داد.

 

این هنرمند توضیح داد: با توجه به شرایط فعلی و خطری که گروه را تهدید می‌کرد، تصمیم گرفتیم ادامه تصویربرداری به زمان دیگری موکول شود تا با ایجاد شرایط پایدار تصویربرداری را ادامه دهیم.

 

وی تاکید کرد: کرونا با هیچ کسی شوخی ندارد و باید آن را جدی بگیریم.

 

خالقی‌منش در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: البته این را باید بگویم که سوژه‌های اصلی این فیلم مستند اکثراً با بیماری‌های جدی مانند هپاتیت دست و پنجه نرم می‌کنند، با توجه به اینکه کار این بچه‌ها با زباله است خطر بیشتری این گروه از افراد جامعه را تهدید می‌کند.

 

وی توضیح داد: سوژه‌های «بشیر کورلئونه» همچنان در شرایط فعلی مشغول به کار هستند، البته شهرداری مانع کار این بچه‌ها می‌شود و آن‌ها مجبور هستند محل خود را تغییر دهند، این در حالی است که طرح‌های ضربتی شهرداری هیچ کمکی به این بچه‌ها نمی‌کند.

 

این مستندساز بیان کرد: این را هم باید بگویم سوژه اصلی این فیلم مستند، مدتی به افغانستان رفته بود که دوباره به ایران بازگشته تا به کار خود ادامه دهد. زمان دقیق شروع تصویربرداری این پروژه مشخص نیست و ما منتظر اخبار خوب هستیم تا بتوانیم فعالیت خود را ادامه دهیم.

 

وی توضیح داد: پروژه دیگری در دست دارم که درباره داستان‌های شاهنامه است که این مجموعه را نمی‌توان مجموعه مستند دانست، در این پروژه بهرام شاه محمدلو با ما همکاری می‌کند که امیدوارم این همکاری ادامه پیدا کند. قسمت‌هایی از این مجموعه آماده شده است.

 

خالقی منش در پایان گفت: نام این مجموعه «اراده و سرنوشت» است و به احتمال بسیار زیاد برای عرضه در VOD آماده می‌شود، این مجموعه که ترکیبی از انیمیشن و روایت بهرام شاه محمدلو است که وی داستان‌های شاهنامه را می‌خواند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------