آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

تصویربرداری «ماتریکس ۴» در برلین از سرگرفته شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فیلم سینمایی ماتریکس
فیلمبرداری قسمت چهارم از مجموعه سینمایی «ماتریکس» پس از یک وقفه پنج ماهه به دلیل شیوع کرونا، در برلین از سرگرفته شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی ددلاین، کیانو ریوز هنرپیشه مطرح کانادایی در یک مصاحبه ویدئویی با خبرگزاری آسوشیتدپرس از سرگیری ساخت قسمت جدید از مجموعه ماتریکس را افتخاری بزرگ دانست و گفت از این که می‌تواند سرکار برگردد قدردان و شکرگزار است.

 

ریوز در ادامه دستورالعمل های بهداشتی اعمال شده را موثر دانست و گفت: شیوه‌نامه‌های دقیق و موثری اعمال شده اند؛ با این وجود آهنگ ساخت فیلم مختل نشده و تحت تاثیر قرار نگرفته است که آن هم نتیجه تمام سخت‌کوشی‌ها و سازماندهی‌هاست.

 

قسمت چهارم ماتریکس با گذشت ۱۷ سال از اکران قسمت سوم این مجموعه اکشن و علمی-تخیلی به کارگردانی لانا واچوفسکی در حال ساخت است. در قسمت جدید پریانکا چوپرا، جسیکا هنویک، نیل پاتریک هریس، برایان جی اسمیت، ارندیرا ایبارا، اندرو کالدول و یحیی عبدالمتین دوم به جمع بازیگران ثابت این مجموعه سینمایی یعنی کیانو ریوز، کری آن ماس و جیدا پینکت اضافه می‌شوند.

 

ماتریکس ۴ به دلیل وقفه ناشی از شیوع کرونا به جای ۲۱ مه ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰)، در تاریخ اول آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) اکران می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------