ورود «خانه امن» به سیاست بین الملل/ نگارش سریال به پایان رسید



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,خانه امن
نویسنده سریال «خانه امن» گفت: جنبه های سیاسی این سریال پررنگ است و فقط به بخش امنیتی ورود نکردیم، همچنین به مباحث سیاست بین الملل نیز ورود کردیم. 

«حسین تراب نژاد» نویسنده سریال «خانه امن» در گفت و گو با  فارس، درباره این سریال گفت: مدتی است که نگارش این سریال به پایان رسیده است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,خانه امن

وی با اشاره به اینکه در نارش این سریال ممنوعیتی برای ورود به برخی مسائل نداشته است، افزود: خوشبختانه آقای اصفهانی به عنوان مشاور در کنار ما و ناظر پروژه هستند و هر آنچه قابل پخش است را به ما می گویند چراکه این سریال بر اساس پرونده های واقعی و درباره حضور داعش در ایران و ماجرای تروریستی که توسط وزارت اطلاعات خنثی می شود را به نگارش درآوردیم.

 

این نویسنده همچنین ادامه داد: نگارش این سریال برایم جذاب بود به این دلیل که جنبه های سیاسی آن از بخش امنیتی پررنگ تر است و مباحث سیاست بین الملل نیز مطرح می شود. همیشه سریال هایی که به طور صرف به بخش امنیتی ورود داشت برایم جذاب نبود و به همین دلیل این سریال را دوست دارم.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,خانه امن

به گزارش فارس، «خانه امن» در ۵۰ قسمت و به کارگردانی احمد معظمی در حال تولید است. 

 

حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، سیماتیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی، سوگل طهماسبی و پرویز فلاحی پور در این سریال بازی می کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------