۷ چهره عجیب از شیطان در فیلم‌ها که تماشاگران را میخکوب کرد + تصاویر



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های سینمایی ترسناک
گاهی در فیلم‌های سینمایی ترسناک، به جای قاتل‌ها و موجودات ترسناک «شیطان» دستمایه ترساندن مخاطبان می‌شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در فیلم‌های ژانر ترسناک همیشه شاهد اشرار، هیولا‌ها و شخصیت‌های منفی هستیم. قاتل‌های اسلشر، زامبی‌های مرده و خون آشام‌ها تنها بخشی از موجودات ترسناک هستند که طی سال‌ها صد‌ها قربانی را در فیلم‌های سینمایی مورد علاقه ما گرفته اند. با این حال همه این‌ها با فیلم‌هایی که خود شیطان را به تصویر کشیدند، قابل مقایسه نیستند.

 

فیلم‌هایی که در ادامه می بینید یکی از بهترین مواردی است که شیطان را به تصویر کشیده اند و البته بازیگران آن، نقش مهمی در موفقیت فیلم داشته اند.

 

وکیل مدافع شیطان «The Devil's Advocate»

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های سینمایی ترسناک

آل پاچینو به خاطر بازی‌های خوبش در فیلم‌ها شناخته می‌شود، اما او در فیلم «وکیل مدافع شیطان» در بالاترین سطح خود قرار دارد. این فیلم داستان کوین لوماکس یک وکیل با استعداد و آینده دار را روایت می کند که به او پیشنهاد کار در یک موسسه حقوقی داده می‌شود؛ اما با علاقه‌ای که رئیسش به وی نشان می‌دهد زندگی کوین زیر و رو می‌شود. اگرچه در نهایت مشخص می‌شود که میلتون خودش شیطان است و برنامه‌های خاصی دارد.

 

پایان دوران «End of Days»

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های سینمایی ترسناک

در این فیلم سینمایی آرنولد شوارتزنگر نقش فردی را دارد که سابقاً پلیس بوده و با داستان‌هایی شیطانی درگیر می‌شود. با وجود اینکه آرنولد تلاش می‌کند بازی اش با دیگر فیلم‌های وی متفاوت باشد، اما هنوز هم رگه هایی در ژانر اکشن دارد. این فیلم به خاطر بازی خوب گابریل بین تحسین شده است.

 

فرو افتاده «Fallen»

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های سینمایی ترسناک

این فیلم سینمایی نادیده گرفته شده، در ژانر مهیج جنایی و فراطبیعی است که دنزل واشنگتن در نقش یک کارآگاه پلیس در مرکز داستان آن قرار دارد. کاراکتر واشنگتن در این فیلم مسئولیت دارد تا یک قاتل سریالی را به سزای اعمالش برساند؛ اما حتی بعد از آنکه این فرد اعدام می‌شود قتل‌هایی به شیوه همان قاتل همچنان ادامه می‌یابد.

 

سرزمین مجازات «Frailty»

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های سینمایی ترسناک

سرزمین مجازات فیلمی است که توسط بیل پاکستون کارگردانی شده و خودش نیز در آن بازی کرده است. او نقش یک کارگر را بازی کرده که به طور ناگهانی با یک فرشته دیدار می‌کند و به او می‌گوید باید سلاح خدا باشد. به او وسیله‌ای داده می‌شود که نیرو‌های شیطانی را نابود کند. داستان از دید دو فرزند این مرد روایت می‌شود و مخاطب را به این سوال می‌کشاند که این مرد حقیقت را می‌گوید یا فقط دچار نابسامانی ذهنی شده است.

 

طالع نحس «The Omen»

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های سینمایی ترسناک

کودکان و بچه‌های عجیب همیشه یکی از موارد مهم ژانر وحشت بوده اند؛ اما در این فیلم سینمایی یکی از شیطانی‌ترین شخصیت‌های کودک در سینما را شاهد هستیم. پسر بچه‌ای به نام دیمین در راس داستان است که توسط خوانواده‌ای به فرزندخواندگی گرفته می‌شود، اما مشخص می‌شود که این کودک انسان نیست و در واقع فرزند شیطان است. پدرخوانده او تصمیم می گیرد این کودک را بکشد که در نهایت اتفاقاتی ناگوار برای وی می‌افتد.

 

مصائب مسیح «The Passion of the Christ»

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم‌های سینمایی ترسناک

این فیلم سینمایی به کارگردان مل گیبسون داستان روز‌ها و ساعات پایانی قبل از مرگ عیسی مسیح را روایت می‌کند. دیالوگ‌های این فیلم سینمایی به زبان آرامی و لاتین است و شامل سکانس‌های خشونت باری مثل شکنجه و مصلوب کردن مسیح می‌شود. با این حال شوکه کننده‌ترین بخش ‌این فیلم به تصویر کشیدن شیطان است که به صورت فردی بدون مو ظاهر می‌شود. این شیطان کودکی بد شکل را حمل می‌کند که وقتی زجر مسیح را می بیند به او می‌خندد.

 

افسانه «Legend»

هیچ فیلمی در به تصویر کشیدن شیطان به «افسانه» نزدیک نشده است. در این فیلم شیطان شاخ‌هایی مشکی، پا‌هایی مثل بز و صورتی قرمز رنگ دارد و به باستانی بودن و چهره سنتی شیطان اشاره می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------