آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

هنوز پروانه نمایش «سینما شهر قصه» صادر نشده است



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سینما شهر قصه
کیوان علیمحمدی به بیان آخرین وضعیت دریافت پروانه نمایش و اکران فیلمش اشاره کرد. 

کیوان علیمحمدی کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت دریافت پروانه نمایش و اکران «سینما شهر قصه»، در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فعلاً منتظر دریافت پروانه نمایش این اثر هستیم و پس از آن برای اکرانش برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به بازگشایی سینماها از بیستم آبان، فیلم را اکران می کنید یا خیر، بیان کرد: در چنین شرایطی فیلم را اکران نخواهیم کرد و منتظر فرصت بهتر و وضعیت مناسب تری می مانیم.

 

فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری و تهیه کنندگی کیوان علیمحمدی و محمدرضا مصباح است.

 

حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، فرخ نعمتی، سیاوش مفیدی و رویا میرعلمی با حضور حمیدرضا پگاه، علی اوجی با یاری افشین هاشمی و هنرمندی هدیه تهرانی و جمشید مشایخی در این اثر نقش آفرینی می‌کنند.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: داود تعمیرکار آپارات سینما که دلباخته سینمای فیلم فارسی است، پس از انقلاب عاشق دختری می‌شود که پدر او مخالف سرسخت سینماست و ...

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------