مراسم اسکار حضوری برگزار می شود



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, مراسم اسکار
یکی از نمایندگان آکادمی اسکار از برگزاری مراسم اعطای جوایز نود و سومین دوره این رویداد سینمایی به صورت حضوری و غیرمجازی خبر داد. 

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار امسال تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، مراسم اعطای جوایز خود را با دو ماه تعویق در تاریخ ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) برگزار خواهد کرد و امیدوار است با بازگشایی سالن های سینما در بهار، فیلم های بیشتری فرصت رقابت در این دوره از این جوایز را داشته باشند. 

 

حتی در صورت عدم بازگشایی سینماها، مسئولان برگزاری نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار تمرکز خود را روی برگزاری حضوری این رویداد همانند سال های گذشته قرار داده اند اما هنوز مشخص نیست چه میزان از ظرفیت ۳۴۰۰ نفره سالن دالبی تئاتر لس انجلس برای برگزاری مراسم مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

آکادمی در حال بررسی سالن برگزاری مراسم است و هنوز پروتکل های ویژه مراسم تعیین نشده است. 

 

از زمان اعلام قرنطینه در ماه مارس، همه گیری ویروس کرونا صنعت فیلم را فلج کرده و موجب تعطیلی سینماها و توقف پروژه ها شده است، در واکنش به این اتفاقات، آکادمی اسکار دوره زمانی برای اکران آثار جهت واجد شرایط شدن برای حضور در این جوایز را از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ به ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ تمدید کرد و همچنین اعلام کرد فیلم های اکران شده در سرویس های نمایش آنلاین نیز استثنائا امسال واجد شرایط رقابت در اسکار خواهند بود. 

 

مراسم جوایز امی امسال به صورت ترکیبی برگزار شد و «جیمی کیمل» اجرای آن را بر عهده داشت و بسیاری از نامزدها این مراسم را به صورت آنلاین و از خانه تماشا می کردند. 

 

هنوز مشخص نیست کدام نامزدهای اسکار ۲۰۲۱ موفق حضور در مراسم اعظای جوایز خواهند بود. در شاخه بازیگری بسیاری از بازیگرانی که امسال شانس کسب نامزدی دارند سالخورده هستند، از «آنتونی هاپکینز» ۸۲ ساله تا «الن برستین» ۸۸ ساله، «سوفیل لورن» ۸۶ ساله و «مریل استریپ» ۷۱ ساله. 

 

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود که برگزارکننده جوایز سینمایی گلدن گلوب است نیز اعلام کرده مراسم این جوایز روز ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) با اجرای «تینا فی» و «امی پوهلر» برگزار میشود اما از ارائه جرئیات بیشتری درباره نحوه برگزاری مراسم خودداری کرده است. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------