شغل عجیب سلبریتی‌ها قبل از شهرت



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,شغل عجیب سلبریتی‌ها
افراد مشهور در سراسر جهان قبل از شهرت شغل‌های دیگری داشتند که گاهی تصور کردن آن‌ها در این مشاغل سخت است. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی به یک بازیگر محبوب در یک فیلم یا سریال نگاه می‌کنید، باور کردن اینکه آن‌ها شغل‌های درجه چندم داشته اند سخت است، اما حتی موفق‌ترین بازیگران هم پیش از شهرت به کار‌های ساده‌ای مشغول بوده اند. ممکن است آن‌ها شغل‌هایی مثل پیش خدمتی و صندوق داری و یا حتی شغل‌های عجیبی مثل اهلی کردن شیر را تجربه کرده باشند.

 

در اینحا سلبریتی‌هایی را می‌بینید که قبل از شهرت شغل‌هایی ساده و گاهی عجیب وغریب داشته اند.

 

کانیه وست 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,شغل عجیب سلبریتی‌ها

او پیش از آنکه به عنوان خواننده مشهور شود برای شرکت تولید کننده لباس «گپ» کار می‌کرده است. او در یکی آهنگ هاش نیز به این موضوع اشاره کرده است.

  

جرارد باتلر

جرارد از دانشگاه حقوق فارغ التحصیل می‌شود و خیلی زود در یک موسسه حقوقی دست به کار می‌شود، اما او این شغل را ترک می‌کند و دستیار انتخاب بازیگران می‌شود. این موضوع باعث می‌شود او اولین نقش اصلی خود را در فیلم سینمایی کوریولانس بازی کند.

 

برد پیت 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,شغل عجیب سلبریتی‌ها

برد پیت در دانشگاه میزوری خبرنگاری خواند و برای ادامه بازیگری به لس آنجلس رفت. قبل از اینکه به عنوان یک بازیگر بزرگ شناخته شود، پیت به عنوان تحویل دهنده یخچال کار می‌کرد و حتی برای تبلیغات جلوی یک رستوران، لباس مرغ می‌پوشید.

 

هیو گرانت

مدرک او در زمینه ادبیات انگلیسی باعث شد که قبل از شهرت و بازی در فیلم های سینمایی، شغل‌های متفاوتی را تجربه کند. او نقد کتاب می‌نوشت و برای سریال‌های کمدی و تبلیغات رادیویی طرح اولیه تهیه می‌کرد. او همینطور مدرس خصوصی نیز بوده و عجیب‌تر آنکه مدتی هم دستیار چمن زن زمین باشگاه فوتبال فولام بوده است. او اکنون از طرفداران سرسخت این تیم است.

 

جانی دپ 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,شغل عجیب سلبریتی‌ها

دپ، قبل از اینکه رئیس ناخدای دزدان دریایی کارائیب باشد، یک بازاریاب تلفنی بود که از این طریق امرار معاش می‌کرد.

 

ریچل مک آدامز 

ریچل در طول تعطیلات تابستانه که به  مدرسه نمی‌رفت، به مدت سه سال برای رستوران زنجیره‌ای مک دونالد کار می‌کرد.

 

جورج کلونی 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,شغل عجیب سلبریتی‌ها

کلونی در ۱۶ سالگی برای حضور در یک تیم بیس بال تلاش می‌کرد که موفق نبود و تصمیم گرفت در دانشگاه روزنامه نگاری بخواند. بعد از ترک تحصیل و قبل از آنکه برای بازیگری به لس آنجلس برود، او شغل‌های عجیب زیادی مثل فروشندگی کفش و کار در مزرعه تولید تنباکو را تجربه کرد.

 

جیم کری 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,شغل عجیب سلبریتی‌ها

این کمدین معروف در دهه ۱۹۷۰ میلادی به دلیل مشکلات مالی خانواده اش مجبور شد که به عنوان دربان مشغول به کار شود.

 

آدرین برودی 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,شغل عجیب سلبریتی‌ها

برودی خیلی زود و در سن ۱۳ سالگی پایش به بازیگری باز شد و توانست در سن ۱۶ سالگی در فیلم «داستان‌های نیویورکی» به کارگردانی وودی آلن بازی کند. با این حال او برای کسب درآمد گاهی هم در مراسم‌های تولد کودکان با نام «آدرین شگفت انگیز» برای سرگرمی کار‌های جادویی انجام می‌داد.

 

شان کانری 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,شغل عجیب سلبریتی‌ها

 

بازیگری که به عنوان اولین بازیگر جیمزباند شناخته می‌شود، قبل از شهرت در کار تحویل شیر خوراکی بود. او بعد‌ها مدتی را در نیروی دریایی پادشاهی انگلستان خدمت کرد و بعد از آن هم شغل‌های دیگری مثل راننده کامیون، نجات غریق و حتی جلا دهنده تابوت را تجربه کرد.

 

مورگان فریمن

فریمن در دوران جوانیش به کار تحویل روزنامه مشغول بود. او بعد از فارغ التحصیل شدن، به نیروی هوایی می‌پیوندد، اما هرگز به آرزویش که خلبانی بود نمی‌رسد و بعد از چهار سال از نیروی هوایی خارج می‌شود. او سپس به دنبال کار‌هایی در زمینه بازیگری می‌رود و فرصت بازی در یک فیلم را در سال ۱۹۶۴ به دست می‌آورد.

 

والت دیزنی 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,شغل عجیب سلبریتی‌ها

قبل از آنکه والت دیزنی را برای دریافت ۲۲ جایزه اسکار بشناسیم او شغل‌های عجیب زیادی را پشت سر گذاشت. او در دوران نوجوانی روزنامه می‌فروخت و بعد از آن مشغول کار در راه آهن شد و به مسافران غذا و مجله می‌فروخت. کانری بعد از آنکه در ارتش قبول نشد، به صلیب سرخ پیوست و در پایان جنگ جهانی اول در فرانسه راننده آمبولانس شد.

 

تام کروز 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,شغل عجیب سلبریتی‌ها

کروز در دوران نوجوانی کار پخش روزنامه را انجام می‌داد و بعد از آن هم مدتی به عنوان باربر در هتل کار می‌کرد. او همچنین پیش از آنکه بازیگر شود مدتی آموزش مذهبی دیده بود و قصد داشت یک کشیش شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------