اخشابی تیتراژ پایانی سریال ده‌نمکی را می‌خواند



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,مجید اخشابی
مجید اخشابی تیتراژ پایانی سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی را می‌خواند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجید اخشابی تیتراژ پایانی سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی را که در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود، می‌خواند.

 

اخشابی پیش از این نیز در سریال «دارا و ندار» با مسعود ده‌نمکی همکاری موفقی داشته است.

 

محمد اصفهانی در «اخراجی‌ها۱» و زنده‌یاد بهنام صفوی نیز در «اخراجی‌ها۳» کار خوانندگی تیتراژ پایانی فیلم‌های ده‌نمکی را به‌عهده داشتند که هر یک از آن‌ها کار‌های ماندگاری در حوزه موسیقی به حساب می‌آیند.

 

مجموعه تلویزیونی «دادستان» سریالی اکشن و پلیسی است که در ۱۷ قسمت با محوریت عدالت‌خواهی و فسادستیزی آخرین مراحل پس‌تولید را سپری می‌کند.

 

ده‌نمکی ساخت سه‌گانه پرمخاطب اخراجی‌ها، رسوایی ۱ و ۲، معراجی‌ها و زندانی‌ها را در کارنامه خود دارد. محمد خزاعی نیز تهیه فیلم‌های سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و «قلاده‌های طلا» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را برعهده داشته است.

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دادستان» یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

 

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و... در سریال «دادستان» بازی می‌کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------