پخش سریال "جشن سربرون" در پاییز ۱۴۰۰/ سرمای امامزاده داود و سکانس‌های حساس



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, سریال جشن سربرون
تهیه‌کننده سریال "جشن سربرون" از رسیدن‌ این مجموعه تلویزیونی به پاییز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت این روزها در تلاشیم کارمان در امامزاده داود تمام شود. 

به گزارش تسنیم، تصویربرداری سریال "جشن سربرون"  در جاده امامزاده داود بالاتر از سولقان ادامه دارد. تصویربرداری در لوکیشن‌های داخلی و خارجی این فضا که در دشت عقیل و بیابانی بزرگ است، با برپایی چادرهای عشایری و در محوطه چادرها یا داخل چادرها با وجود کرونا و سرمای هوا پیش می‌رود. سرمایی که به تعبیرِ حسن نجاریان تهیه‌کننده کار را متوقف نکرده است و گروه در تلاشند تا هرچه زودتر سریال را آماده پخش کنند. 

 

تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم  به لوکیشن بعدی اشاره می‌کند که در جنوب شرقی تهران یعنی جاده امام رضا(ع) قرار دارد. او تأکید کرد: در تلاشیم تا پایان اسفندماه بتوانیم سکانس‌ها و اتفاقات مربوط به لوکیشن امامزاده داود را تمام کنیم و به لوکیشن بعدی برویم. بخش‌های گرمسیری و جنگ‌ها آنجا ضبط می‌شود. شهرک غزالی لوکیشن دیگری است که با اتمام تصویربرداری در شهریار، عوامل این سریال آنجا حضور دارند.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, سریال جشن سربرون

 

رفته رفته گروه "جشن سربرون" وارد بخش‌های جنگی و کمپ انگلیسی‌ها می‌شوند. سکانس‌هایی که مربوط به لوکیشن‌های بعد از امامزاده داود است و همچنین فضای داخل شهری‌ هم در شهرک غزالی فیلمبرداری خواهد شد. 

 

نجاریان در مورد زمان پایان فیلمبرداری و پخش سریال تأکید کرد: خوشبینانه‌ترین پیش‌بینی‌ ما با همه دشواری‌هایی که وجود دارد، خردادماه 1400 است که بتوانیم تصویربرداری را تمام کنیم. سعی‌مان بر ساخت بالای 40 قسمت سریال است و این روزها تنها تلاش و تمرکزمان در تولید است.

 

این تهیه‌کننده درباره حضور بازیگر جدید، گفت: هنوز بازیگر جدیدی به گروه اضافه نشده و بازیگرانی مثل صالح میرزا آقایی، حسین محجوب و لاله اسکندری از بازیگرانی‌اند که به طور ثابت جلوی دوربین‌اند.  

 

او درباره زمان پخش سریال تأکید کرد: تدوین و کارهای فنی همزمان با تصویربرداری پیش می‌رود و امیدوارم بتوانیم برای نیمه دوم سال 1400 یعنی مهر و آبان این سریال را به پخش برسانیم.  این سریال پنج بخش دارد که اکنون در مرحله بخش اولیم که شرایط و فضای ایران را در زمان مشروطه و به قدرت رسیدن رضاخان می‌بینیم و ان‌شاء‌الله به مرور وارد سال 1320 و رخدادهای تاریخی آن دوره می‌شویم.

 

"جشن سربرون" مجموعه‌ای 30 قسمتی به تهیه‌‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

 

در خلاصه داستان "جشن سربرون" آمده است: «بهادر»، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری جهان‌پسند دختر زیبا و کم سن و سال بهادر می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان‌پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه، سر باز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگ‌تری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, سریال جشن سربرون

حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری ، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، نادر فلاح، بیوک‌میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون، پرویز بزرگی، علی جاویدفر، محمد حاج حسینی، فرشید صمدی‌پور، محمدرضا راد، حسن محمودی، مجتبی واشیان، امیر کسارنژاد، ساقی عسگری، سارا اشتری، امیر زمستانی، سودابه علیپور، نجات علی مرادی، سیامک حلمی، آرمین ترکمندی، علی حسن ناصری، ذبیح ذبیح پور، علی نجاریان، زهرا برومند، ایوب دمان، امیر نداف فر، عباس براری، رضا درم کزین، ابوالفضل حاجی علیخانی، مجید یاراحمدی، مهران‌هادی، جواد عاقبت بین، حسن زارع، محمودرضا بهرامی، علی عطایی، سیامک نظری، مرتضی ستارپور، محمد نادرخانی، فیروز حیدرزاده، سجاد مومنی، رضا سیدی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------